.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

مشاوره آنلاین مهکام


چرا مرلین منسون رهبر شیطان پرستی جهان هنوز مطرح است ؟

اعوذ بالله من الشیطان الرجیم

بسم الله الرحمن الرحیم

مهکام-آسیب-های-اجتماعی-marilyn_manson_dock_چرا-مرلین-منسون-رهبر-شیطان-پرستی-جهان-هنوز-مطرح-است-؟

مرلین منسون

علت استمرار فعالیت های شیطانی مرلین منسون چیست ؟

در این بخش از پژوهش درباره منسون رهبر شیطان پرستی دنیا به علل و عواملی كه همچنان بر فعالیت این رهبر شیطان‌پرستی و آموزه‌هایش در ایران و همچنین سایر کشورهای جهان تداوم می‌بخشد ، خواهیم پرداخت . چه خوب است که تمام خانواده های موفق ایرانی بخاطر تربیت بهتر فرزندانشان ، درباره فعالیت های شیطان پرستان در ایران و جهان بیشتر بیاموزند.

عوامل ادامه فعالیت های مرلین منسون رهبر شیطان پرستان جهان :

1. همسو با جهان

اغلب كشورهای جهان و علی‌الخصوص آن بخش‌هایی كه تحت سلطه فرهنگی غرب قرار گرفته‌اند از انواع زجرآور خلاء فرهنگی در عذابند. نداشتن الگوی مناسب ، كمبود امید در آینده ،افزایش میل به پوچ‌گرایی و … در سطح كشور‌های جهان‌ ، همگی دست به دست هم داده و حضور عناصری  همچون منسون را توجیه می‌كند . عناصری كه دست آورد عمده تحرك آنها رواج رذایل اخلاقی در بدترین صور ‌آنها می باشد .
منظر دیگری كه قابل تامل است، تحت‌تاثیر قرار دادن تصنعی جهان از مفهوم یكجانبه‌گرایانه جهانی‌سازی است .
بدیهی است كه اولین مرزهایی كه در جهانی‌سازی عملا برداشته می‌شود و صد البته مورد هدف دنبال‌كنندگان نیز می‌باشد ، مسائل فرهنگی كشورها و حواشی آنان است .
براساس این قاعده مرزهای فرهنگی كشورها به سرعت و با حضور عناصر دون‌شأنی مانند منسون درنوردیده می‌شود و اینان با جاذبه‌های حیوانی درصدد فائق آمدن بر فرهنگ‌های اصیل بومی و محلی هستند .

2. حركت مطبوعات

مطبوعات از دیرباز تاكنون نقش‌های ویژه‌ای را در چهره‌سازی‌ها ایفا نموده‌اند و این روند و روال همچنان ادامه دارد . موضوعی كه در این قسمت باید به آن اشاره شود ، موضوع مهمی است كه به نحوة پرداختن و نقد غیر‌اصولی یك چهرة مخرب می‌تواند به رشد هرچه بیشتر آن كمك نماید . همچنین گفتنی است كه برخی از نشریات داخلی تحت‌تاثیر فضای بین‌المللی و با استفاده از متون ترجمه شده مورد علاقه هواداران منسون با او آشنا شده و از وی تصاویری ارائه شده‌است كه ماحصل آن تبلیغ چهره شیطانی منسون است .
استفاده از عناوین ” سلطان‌موسیقی ” ، ” نوآور ” ، ” ‌بدیع ” و… در معرفی آثار و شخصیت این چهره‌ هالیوودی از مظاهر بیرونی این عملكرد ناصواب و تاثیر آن بر ماندگاری چهره مذكور در سطوح مختلف جامعه می‌باشد .

پیشنهاد مهکام:  تعریف شیطان پرستی چیست ؟

3. وبلاگ‌نویسان

وجود بیش از دو میلیون وبلا‌گ فارسی زبان شناسایی‌شده در كشور خود نمایانگر این نكته مهم است كه این وبلاگ‌ها از هر دری سخن می‌گویند و بستر مناسب را در جامعه فراهم می‌آورند.
وبلاگ‌های مرتبط با موضوع در چند محور عمده ذیل به تحرك می‌پردازند :

1-3 ترویج اشعار منسون
2-3 چهره‌سازی و قهرمان‌پردازی‌ از این هنرپیشه ابتذال‌گرای غربی
3-3 انتشار داستان‌های محرك جنسی
4-3 انتشار تصاویر و كلیپ‌های خواننده مذكور در كیفیت‌ها و تعداد مختلف
5-3 عرضه و فروش محصولات تولید شده توسط گروه منسون با شیوه‌های مختلف
6-3 اعلام برنامه كنسرت‌های منسون به صورت منظم
7-3 ترویج فحشا و انواع آن
8-3 معرفی گروه‌های موسیقی راك و متال در سراسر ایران و جهان و اعلام برنامه و تبلیغ برای این دست گروه‌ها
9-3 رواج و تبلیغ انواع گروه‌های شیطان‌پرستی و شیطان‌گرایی
10-3 رواج نمادها و سمبل‌های منسون و سایر جریانات شیطان‌پرستی

4. شكل‌گیری هواداران

شكل‌گیری هواداران و به تعبیر بهتر گروه‌های كوچك و بدون سازمان هواداران مرلین منسون را می‌توان در فاصله زمانی 10سال پیش تاكنون در ایران جستجو كرد.
این گروه‌ها عموما در مهمانی‌های شبانه و چت‌روم‌های تازه وارد اینترنت سازماندهی و به صورت پراكنده و بسیار كم ‌اثر ساماندهی شدند .
بخش چهارم پژوهش حاضر به صورت كامل به بررسی جامعه‌شناسی هواداران اختصاص یافته‌است .
هوادارانی كه اغلب با پوشیدن انواع خاص از البسه مورد استفاده منسون و انجام آرایش‌های نامتعارف به روی صورت و موهایشان مورد شناسایی سایرین قرار می‌گیرند .
همچنین عمده‌ترین شیوه دعوت ایشان به محافل از طریق روابط اینترنتی و پست‌الكترونیك انجام می‌پذیرد ، زیرا از نظر این گروه از افراد مطمئن‌ترین روش می‌باشد .
همچنین باید افزود رفتار گروهی این‌گونه از شیطان‌پرستان تازه‌وارد انعكاس دقیقی است با ” شیطان ” الگو كه توسط ایشان برای پیروی برگزیده می‌شود ، اما پس از مدت كوتاهی امكان تغییر رویه و اعمال تغییراتی در رفتار آنان وجود دارد .

هواداران مرلین منسون رهبر شیطان پرستی چگونه سازمان دهی می شوند:

1. محافل شبانه

پدیده آسیب‌زای محافل خاص شبانه از آنها با عنوان ” پارتی ” استفاده می‌شود ، در فرآیندی نزولی اشكال انحراف شدیدتری را هر سال نسبت به سال‌های گذشته ، طی می‌نماید .
بدیهی است كه این محافل نیاز به كالاهای قابل مصرف و جذاب دارند و از دیگر سو خرده‌فرهنگ‌ها و ضد فرهنگ‌هایی ر ا برای جمع مخاطبان و شركت‌كنندگانشان تولید می‌نماید .
جذابیت‌های مجازی مرلین منسون (شامل ظاهر ،‌ اشعار ،‌ ریتم و تنوع موسیقی مورد استفاده و…) می‌تواند همچنان پدیده‌ای كارآمد در اختیار این محافل مسموم قرار بگیرد .
طبیعی است پس از طی مدتی این موسیقی متن به علاقمندی و نهایتاً تاثیرپذیری مخاطبانش بدل می‌شود .

پیشنهاد مهکام:  مرلین منسون رهبر شیطان پرستی جهان در ایران

2. گروه‌های متال

بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد ، اغلب افرادی كه داخل كشور علاقة به فراگیری سبك متال دارند ،پس از مدتی به دلیل شهرت و حضور برخی از عناصرحرفه‌ای در گروه منسون ، علاقمند به آثار وی‌ می‌شوند.
حتی اگر این علاقمندی كاملا از زاویه‌ای حرفه‌ای شكل بگیرد ، در هر حال نوعی از هواداری را به همراه خواهد داشت .
این زاویه از هواداری بر آثار، تفكر و ظواهر فعالان گروه‌های موسیقی متال در ایران اثراتی را به همراه داشته است ، كه كاملاً قابل مشاهده است .
گروه‌های متال بازار و حاشیه‌های غیر‌حرفه ای هستند كه كمك شایان توجهی را به برجسته‌تر شدن نقش و اثر عناصر حرفه‌ای و مطرح مانند منسون می‌نمایند.

3. علاقمندان به راك

با توجه به اینكه سبك موسیقی و آثار منسون آمیخته‌ای از انواع متال و راك است، مانند بخش قبلی علاقمندان به موسیقی راك نیز طبیعتا جذب وی می‌شوند .
این ارتباط را می‌توان در آرا و نظریات افرادی مشاهده كرد كه موسیقی راك را به عنوان سبك دلخواه انتخاب می‌نمایند.

4. انجمن‌های …

كلوپ ی… درجه فضای رایگان است كه افراد با عضویت و ورود در آن از امكانات رایگان برای گفتگو ،‌تبادل اطلاعات و دریافت فضای رایگان جهت وبلاگ‌نویسی بهره‌مند می‌شوند .
انواع و اقسام روابط ناهنجاری در بین گروه های مختلف جوانان كه در این مجموعه عضویت دارند قابل بررسی است .
یكی از این ابتلائات موضوع “شیطان‌پرستی” است كه طبق بررسی‌های به عمل آمده اولین محیطی است كه پذیرای گروه‌های ایرانی از این دست بوده‌است .
تصاویر ، دست‌نوشته‌ها و لینك‌های موجود در صفحات شخصی شیطان‌گرایان در سایت ….بستر مناسبی را برای شیوع هواداری از شیطان‌پرستی و چهره‌های شاخص آن را فراهم آورده‌است .
اعضایی كه در سایت مذكور هوادار منسون و شیطان‌پرستی هستند، اغلب به جای تصاویر شخصی از انواع عكس‌های فرد مذكور استفاده می‌نمایند و خود را با علائم و نمادهایی كه در بخش اول به آنها پرداخته شد ،‌ معرفی می‌نمایند.
در كنار تصاویر این افراد از مذكر و مونث عموما با ظواهری زننده و نامناسب و بعضا مستهجن قابل مشاهده است .

پیشنهاد مهکام:  بیوگرافی کامل مرلین منسون رهبر شیطان پرستی جهان

از این محیط برای گفتگو ، اعلام قرار میهمانی‌های به شدت فاسد شبانه و انتشار عقاید جنون‌آمیز و شیطانی خوانندگان راك و متال بهره‌برداری می‌شود.

5. كلوپ‌ها در سایت …..

سایت گفتگوی …. پس از فیلترینگ سایت ….. در ایران تشكیل شده و با حضور چند نفر از دوستان قدیمی محیط های اینترنتی وبا همان فرهنگ حاكم بر …. تشكیل شد.
این سایت هم‌اكنون مدعی است كه خدمات كلانی را در اختیار جمعیت گسترده‌ای از كاربران اینترنتی ایران قرار می‌دهد.
با ذكر این نكته كه بررسی عملكرد این سایت درخور بررسی های بیشتری است به روند و روال شكل‌گیری و گسترش هواداران شیطان‌پرستی در این سایت می‌پردازیم.
طبق آمار موجود در بیش از 1000 عضو در كلوپ‌های فرعی شیطان‌پرستی و مرلین منسون این سایت به گفتگو‌، برقراری ارتباط حضوری، شركت در برنامه‌های مختلف و جابه‌جایی فایل‌های صوتی و تصویری اشتغال دارند .
نكته بسیار حائز اهمیت ، وضعیت سنی كاربران می‌باشد. بررسی انجام شده بر روی یك گروه 16 نفری نشان می‌دهد كه بزرگترین افراد ، متولد سال 1364 و كوچكترین آنها متولد 1369 می‌باشد.
70% اعضای این گروه مورد بررسی قرار گرفته نیز بعد از سال 1366 متولد شده‌اند و این هشداری جدی است برای مسئولین محترم فعال در حوزه فرهنگ: یعنی رسیدن سن تمایل به شیطان‌پرستی كمتر از 20 سال و این سن برای انحرافی به این بزرگی قطعاً نگران‌كننده است .
اما موضوعات مطرح شده در این انجمن‌ها نیز می‌تواند بیانگر وضعیت فكری این افراد باشد .

مهکام مجله اینترنی آموزش خانواده سبز ایرانی

about

مطالب مفید

مدیریت وب سایت مهکام ، مجله اینترنتی آموزش خانواده را آقای حسن رامشینی به عهده دارند . ایشان در کنار مشاوره روانشناسی با جمعی دیگر از بهترین روانشناسان و مشاوران کشور به طور ضمنی به غنای این وب سایت کمک می کنند تا بتوانند مهکام را تبدیل به مرجعی برای رفع مشکلات و مسائل مربوط به روان انسانها نمایند.

 

کاربر: حسن رامشینی. خروج »

 
 
 

تربیت فرزند دکتر هلاکویی از تولد تا 20 سالگی+دانلود

 
×


:: بازدید از این مطلب : 309
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : چهار شنبه 25 اسفند 1398
.

علل گرایش به فرقه های شیطانی چیست ؟

مقدمه

در راستای بررسی آسیب های اجتماعی کشورمان ایران به این موضوع می خواهیم بپردازیم که چرا در تمام کشورهای دنیا کسانی پیدا می شوند که شکل و شمائل عادی ندارند و بر خلاف تمام مردم  سعی می کنند طوری لباس  بپوشند و خود را آرایش کنند که وحشتناک و چندش آور به نظر برسند. و  خود را شیطان گرا یا شیطان پرست معرفی کرده و از نمادها  و علائم خواص استفاده می کنند. واقعا چرا گروهی به فرقه های شیطانی  و شیطان جذب می شوند و علل گرایش آنها به این نوع زندگی ضد انسانی چیست؟

در این تحقیق سعی بر این است که با رویکردی همه جانبه به موضوع  جذب فرقه های شیطانی  بپردازیم و با روش ترکیبی کتابخانه ای میدانی به پرسش تحقیق پاسخ دهیم . از این جهت روش تلفیقی را استفاده کردیم که خیلی از این جوانان به ابعاد و مبانی کاری که انجام می دهند آگاه نیستند و پژوهش میدانی به تنهایی پاسخ روشنی به دست نمی دهد. همچنین کار کتابخانه ای محض هم مفید نیست زیرا باید به علل موءثر و واقعی که این افراد را تحت تأثیر قرار داده پی برد و تنها راه دست یابی به این مطلب گفتگو با خود آنهاست.

در این تحقیق به چند علت اساسی و مجموعه ای از ارزش ها که در ایدئولوژی شیطانی مطرح می شود دست یافتیم که با مستند کردن آنها به منابع و نقد ارزش های شیطانی تحقیق را پایان می دهیم.

نمادسازی وسیع فرقه های شیطانی و ترویج آن در حوزه فرهنگ عمومی

انتقال و نشر اندیشه ها از طریق گفتن یا نوشتن دشوار است و تعداد محدودی از مردم با آن ارتباط برقرار می کنند. اما نمادها به راحتی جایگاه خود را در فرهنگ عمومی پیدا می کنند و به خاطر اینکه ظرفیت کار هنری دارند، به صورت جذابی در جامعه، به خصوص بین جوانان و زنان گسترش می یابند. نمادهای شیطانی در گستره بسیار وسیعی از لباس و کفش و ساعت گرفته تا رنگ و طرح داخل اتاق خواب تا عروسکی که در تزئینات خودرو کاربرد دارد و انگشتر و دستبند و ده ها شی ء دیگر که در اشیاء شخص و در منظر عمومی استفاده می شود. این نمادها متفاوت و خوش ساخت هستند و همه جا یافت می شوند. از برچسبی که کودک پنج ساله به دفتر نقاشی می چسباند تا سردسته عصایی که پیر مرد هفتاد ساله به دست می گیرد. این نمادها همه جا حضور دارند. گذشته از این طرح های خیالی از چهره شیطان روی بسیاری از لباس ها و سایر وسایل و اشیاء شخصی دیده می شود.

نمادهای فرقه های شیطانی 

نمادهایی نظیر ستاره پنج پر، صلیب معکوس، صلیب شکسته، چشم شیطان، عدد 666 و FFF که ششمین حرف حروف انگلیسی است و متناظر عددی آن 666 می شود. این عدد به گفته مکاشفه یوحنا در کتاب مقدس عدد شیطان است. در مکاشفات نوشته شده: «جانور عجیب دیگری دیدم که از زمین بیرون آمد. این جانور دو شاخ داشت مانند شاخ های بره و صدای وحشتناکش مثل صدای اژدها بود… بزرگ و کوچک، فقیر و غنی، برده و آزاد را وادار کرد تا علامت مخصوص را روی دست راست یا پیشانی خود بگذارند. و هیچ کس نمی توانست شغلی به دست آورد یا چیزی بخرد مگر اینکه علامت مخصوص این جانور یعنی اسم یا عدد او را بر خود داشته باشد. این خود معمایی است و هرکس با هوش باشد می تواند عدد جانور را محاسبه کند. این عدد اسم یک انسان است که مقدار عددی آن به 666 می رسد. (1)

نماد دیگر دو مثلث روی هم است که مثلث با رأس پایین به معنای جام و موءنث و مثلث با رأس روبه بالا نماد شمشیر و مذکر است، که به ترتیب به معنای الاهه باروری و خدای جنگ و شکار هستند.(2) این دو مثلث وقتی به صورت معناداری روی هم قرار می گیرد معنای عشق – البته از نوع جنسی آن- را بیان می کند و این همان ستاره داوود است که امروز در وسط پرچم اسرائیل دیده می شود و با اعمالی که عهد عتیق به پادشاهی به نام داوود نسبت می دهد، کاملاً سازگاری دارد.

یکی دیگر از این نمادها که در عرفان کابالا نیز جایگاهی دارد، بز یا قوچی به نام بافومت Baphomet)) است که هم با جانور شاخ دار یوحنا همانندی دارد و هم در اسطوره های مصری خدای هوش و دانایی معرفی شده و آفرینش انسان به وسیله چرخ سفالگری را به او نسبت می دهند. خدای بزرگ (خنوم) او را از منطقه آبشار بزرگ نیل آفرید و فنون آفرینش انسان را به او آموخت. او همچنین به صورت دو جنسی و نماد زاد و ولد است.(3) و دو ماه سیاه و سفید در طرفین او نشانه ترکیب روشنایی و تاریکی است. سر بافومت معمولاً در میان ستاره پنج پر (پنتاگرام) طراحی می شود.

پنتاگرام نماد ونوس الاهه زیبایی و عشق شهوانی مادینه است.(4) و از زمان لئوناردو داوینچی که طرح «مرد ویترووین(Vitruvian Man)» را طراحی کرد، به سمبل اصالت انسان و اومانیسم تبدیل شد. ترکیب سر بافومت با ستاره پنج پر، نماد روشن و گویایی برای تعالیم مکتب شیطان پرستی کرولی و لاوی است که شیطان را سمبل انسان محوری و اصالت هوس ها و لذت طلبی بشری می دانند.

البته نمادها لزوماً یک ریشه یا معنا ندارند. بافومت ممکن است نماد بز قربانی در آیین یهود باشد که بزی مقدس است و بنابر نقل عهد عتیق این بز، قربانی حضرت اسحاق شد که بنی اسرائیل از نسل او هستند. شیطان هم به نوعی قربانی هدایت انسان و دست یابی او به درخت دانش و معرفت شد. با این توضیح بز می تواند نماد گویایی از ایثار بزرگ شیطان برای آدم باشد.

مشهودترین-نماد-شیطان-گرایی-ستون-چهار-ضلعی-بلندی-است-به-نام-ابلیسک-obelisk

مشهودترین نماد شیطان گرایی ستون چهار ضلعی بلندی است به نام ابلیسک (obelisk)، که سمبلی از «رع» خدای خورشید در مصر بوده است و در اثر افزایش قدرت فراعن به ممالک دیگر راه یافت. تفکر یهودی ریشه در تمدن مصر و آشور دارد (5) و اسطوره های مصری حتی در نگارش عهد عتیق نقش تعیین کننده ای پیدا کرده است. یکی از این اسطوره ها به ماجرای نوادگان رع به نام «سِت» و «اُزیریس» مربوط می شود. «سِت» خدای ظلمت است که در حمایت شدید رع قرار دارد. (6) او برادر خود «اُزیریس» را کشته و تاج و تخت را از چنگ فرزند او هوروس در می آورد. دومین جریان بزرگ شیطان پرستی مدرن یعنی ستیانیسم که معبد «ست» را در سانفرانسیسکو تأسیس کردند این خدای افسانه ای را ارج می نهند و خواهان تحقق حکومت او در زمین هستند.

ابلیسک را معمولاً نمادی از قدرت و سلطنت ازیریس می دانند، سلطنتی که پس از کشته شدن او، به دست برادرش ست می افتد. ازیریس وقتی به دست همسرش آیسیس زنده می شود، به جهان زیر زمین می رود و فرمانروایی مردگان را بر می گزیند و حکومت را

برای پسرش هوروس وامی گذارد. اما این سلطنتی است که با حمایت «رع» به دست «ست» می افتد و جنگ میان او و هوروس به طول می انجامد. و البته باید توجه داشت که بنابر اسطوره های کهن هرگاه خدایی بر خدای دیگر غالب می شد، قدرت و صفات برجسته او را به دست می آورد و کامل تر می شد. بنابراین غلبه «ست» بر «ازیریس» به معنای کسب قدرت و سلطنت اوست. قهر و آشوب صفات برجسته «ست» بود، «اما به رغم بازتاب بد او در اسطوره پادشاهی، نباید این نکته را نادیده بگیریم که در مواقعی حمایت از این خدا بسیار نیرومند بوده است. بر اساس شواهد باستان شناختی کنونی، قطعاً «ست» خدایی قدیم تر از «ازیریس» است، زیرا بر سر گرز عقرب شاه، یکی از فرمانروایان مصر علیا و متعلق به دوران پیش سلسله ای، موجود مرکبی را می بینیم که «ست» را به نمایش می گذارد؛ این گرز در موزه آشمولین آکسفورد قرار دارد.» (7)

پیشنهاد مهکام:  بیوگرافی کامل مرلین منسون رهبر شیطان پرستی جهان

ظاهراً این سمبل در زمان حضرت ابراهیم علیه السلام هم وجود داشته و پیامبر بزرگ خدا با این ذهنیت در حرم الاهی نماد شیطان را به صورت ابلیسک می سازند و آن را رمی می کنند، تا با این عمل تمام اوهامی را که تا امروز هم ادامه یافته، طرد نمایند. این نماد امروزه در میادین بزرگ کشورهای اروپایی و آمریکا ساخته شده و مردم هر روز به دور آن می گردند. سی بنای ابلیسک از مصر باستان باقی مانده که سیزده عدد از آنها به روم برده شده و سایرین در شهرهایی نظیر سیسیل، پاریس، لندن، نیویورک و سزاریا در قسمت اشغال شده فلسطین نصب شده است.

بزرگ ترین ابلیسک دنیا در واشنگتن ساخته شده که ارتفاع آن به 555 متر می رسد این ابلیسک در فاصله 900 متری غرب کنگره و 900 متری جنوب خانه اصلی فراماسونری است و رئیس جمهورهای آمریکا سوگند خود را در پای آن یاد می کنند. ابلیسک نماد قدرت ست در زمین و حیات و حمایت جاودانی اُزیریس در دنیای مردگان است از این رو سنگ هایی که شبیه آن تراشیده شده در قبرستان ها آمریکا بسیار به چشم می خورد.

کاربرد گسترده این نمادها باعث می شود که ذهنیت ها و ارزش های مردم هماهنگ با معانی آنها شکل بگیرد. نمادها هویت سازند و به فرد و جامعه هویت می بخشند و خودپنداره هایی را ایجاد می کنند که به زندگی و رفتارهای افراد معنا می دهد و مردم با همین معانی وجود و زندگی خود را تفسیر کرده و ارزش ها و اهداف زندگی خود را تعریف می کنند. کارکرد هویت بخشی و معنا دهندگی نمادها در کنار گرافیک و طراحی متفاوت و چشم نوازشان و در دسترس بودن، مد شدن و تبلیغاتی که روی آنها صورت می گیرد، باعث استفاده روز افزون از سوی مردم به ویژه جوانان و نوجوانان دنیا می شود. پس از پذیرفته شدن این نمادها در فرهنگ عمومی ملت ها، انتقال ایدئولوژی مربوط به این نمادها بسیار ساده و پذیرفتنی می شود.

سبک زندگی نامناسب و میل به اعتراض

سبک زندگی امروز بشر با نیازهای حقیقی و اساسی، تمایلات طبیعی، استعدادهای نهفته درون و ساختار و هدف آفرینش انسان مغایرت دارد و اگر چه مردم ندانند که این تعارض ها چیست و کجاست، اما ناگزیر از آن رنج می برند و افسرده و سرخورده می شوند. در این میان نوجوانان و جوانانی که تازه پا به عرصه حیات اجتماعی می گذارند و از بی خبری و بازی کودکانه کمی فاصله می گیرند، بیش از دیگران رویارویی با این تعارضات را سهمگین می بینند و از آن شگفت زده و با آن درگیر می شوند. از همین جاست که میل به اعتراض و نیاز به فریاد برآوردن و سرکشی در آنها شعله ور می شود.

چرا-برخی-به-فرقه-های-شیطانی-گرایش-پیدا-می-کنند

خیلی سخت است که یک عکس انتخاب کنیم که زیاد چندش آور نباشد !

نظام آموزشی تحمیلی که قتلگاه استعدادها و خلاقیت هاست و مفاهیم و مطالب بی خاصیتی را آموزش می دهد که فقط افراد را برای خدمت به نظام سرمایه داری آماده می کند و کارکردهای اصلی، اما نهان آن عبارت اند از: «وقت شناسی، درس اطاعت و کار تکراری»(8) که موجب می شود در آینده کاملاً به قیمومیت اولیاء اجتماعی خود تن بدهند. اولیائی که بعداً نمونه های کلی تر آن در نظام سیاسی تعریف می شود. این نوع تربیت باعث می شود که همه بنشینند و منتظر باشند تا دولت برای آنها شغل ایجاد کند، زمینه ازدواج فراهم کند و مثل کودکی که به والدین خود وابسته است، مردم را به دولت (اولیاء اجتماعی) وابسته می کند و به صورت شهروندانی ناتوان و فرمانبردار در می آورد.

این نظام آموزشی در اوج انرژی و خلاقیت، نیروی جوانی را به بازی می گیرد و تحلیل می برد تا سرانجام با گذشت بیش از نیمی از دهه سوم عمر هنوز انسان ساخته خود را به عنوان یک شهروند کامل نمی پذیرد و برای او موقعیت اشتغال و ازدواج وجود ندارد. نظامی که عملاً با فساد اخلاقی جوانان خود را تکمیل می کند و راه های مباح و مشروع زندگی را به بن بست رسانده است.

در کنار این نهاد آموزش، نهاد خانواده ای است که بر محور والدین از خود بیگانه شده و درگیر با مقتضیات مدل زندگی امروزی و تمدن مدرن، تنها با فرزندان خود و حتی با همسر، هم خانه هستند و قرار است که تا اطلاع ثانوی با هم زندگی کنند! (9) والدینی که عقده های اجتماعی خود را به خانه می آورند و نظام آموزشی، هیچ مطلبی در مورد نحوه ارتباط و نیازهای کسانی که با او هم خانه خواهند شد، به او نیاموخته است. والدینی که تنها امر و نهی بلد هستند و شاید محبتی که از قلب شان گامی به بیرون نمی گذارد. و فرزندانی که فقط با عصیان و سرکشی هویت خود را می یابند و در اضطراب احساس آرامش می کنند!

نظام سیاسی که صحنه جنگ میان جناح های سیاسی برای تصاحب سرزمین افکار عمومی و اراده مردم است. سیاستی که به جنگل مدرن و نزاع بی پایان الیت های شیر و روباه تبدیل شده است.(10) سیاستی که مفاهیم عالی انسانی مثل آزادی، صلح، مهربانی، ضد تروریسم و عدالت را مسخ کرده و هوس قدرت طلبی به لباس بی تاروپود خدمت گزاری در آمده و پادشاهانی که مطمئن هستند چشم دیدن و دست آوردن خدمت به مردم را ندارند، عریان در شهر می گردند و دیگران را نیز کور می پندارند.

اقتصادی که مردانش بر طعمه نیم خورده سرمایه داران پشت پرده مثل سگ های گرسنه هجوم می آورند و دیگران را زیر پای خود له می کنند. اقتصادی که مفاهیم بنیادین تولید، خدمات، رشد سرانه ملی و غیره در آن بی معنا می شود و تنها مفهوم انباشت ثروت و مفاهیم وابسته به آن هر روز جدی تر به نظر می آید. اقتصادی که همه شئون زندگی را به خرید و فروش گذاشته و از نان تا علم و مدرک را به بازار کشیده است.

و اما نهاد دین که گروهی ریاکار و منفعت طلب آن را بازیچه تحمیق خود و دیگران قرار داده و دین داران حقیقی را به کنج محراب و منزل رانده اند. دین که به اندازه تعمیر اتومبیل هم برای آن اعتباری قائل نبوده و هر کس را پیامبر خود و کارشناس مذهبی خود می دانند. دینی که با لیبرالیسم الاهیاتی به مجموعه ای از اوهام اثبات ناپذیر تقلیل یافته (11) و هر روز دین جدیدی از گوشه و کنار جهان سر برمی کشد(12) و مراکز علمی وابسته به سرمایه داری نه تنها برای تولید به روز جنبش های دینی نوپدید برنامه ریزی دارند، بلکه برای ترویج آن هزینه های گزافی را تقبل می کنند(13) و به زودی باید از اقتصاد دین سخن به میان آوریم و به مطالعه روی سودآوری دین و ارزش سرمایه گذاری روی مدعیان نبوت و مهدویت و مسیحایی و خالقیت بپردازیم. از سال 1970 موسسه باشگاه روم وابسته به موءسسه روابط انسانی تاویستاک برنامه ای را با نام «مرکز پژوهش های تراوشات دینی» زیر نظر «توماس بارنی» پایه گذاری کرد تا سوپرمارکت معنویت در جهان را هر روز رنگین تر و پر کالاتر کنند. در این هرج و مرج، دینی که نفسانی تر باشد بازار بهتری خواهد یافت و شیطان پرستی هم به صورت یک دین عرضه می شود.

این اوضاع نابسامانی است که نوجوان و جوان امروز دنیا با آن روبرو است و فقط فضایی را برای فریاد کشیدن و لحظه ای را برای بی خبری می جوید. جنبش متال و کج روی های شیطان پرستی به این نیاز و بلکه ضرورت جوانی در تمدن مدرن پاسخ می دهد و نیروی اعتراض او را در طرح هایی که هوشمندانه طراحی شده تخلیه و خنثی می کند. در حالی که دنیای امروز نیاز به نیرو و اندیشه جوانانی دارد که با بازگشت به ارزش های ناب انسانی، به مدل دیگری برای زیستن بیندیشند و اعتراضی فعال و تحول آفرین را پدید آورند. امروز جهان و تاریخ تشنه چشمه هایی است که تنها از قلب و اندیشه جوانان می جوشد، ولی کسانی که منافع شان درگرو حفظ وضع موجود است با ترویج موسیقی اعتراض!، دین قرن بیست و یک (شیطان پرستی) و هزاران فریب و نیرنگ که در شالوده تمدن معاصر نهادینه شده، این چشمه ها را گل آلود می کنند و از آن انحرافات اخلاقی، خشونت، اعتیاد و سرانجام شهروندانی ناتوان و تسلیم بیرون می آورند.

پیشنهاد مهکام:  دانلود کتاب شیطان پرستی و فراماسونری - از گذشته تا کنون

هیجان

مدل زندگی یک نواخت امروزی برای همه مردم به خصوص برای جوانان که کانون جوشان و جاری نیرو و تحرک هستند، فرساینده و خسته کننده است. از این رو به دنبال هیجان اند و فضای شیطان پرستی به ویژه موسیقی متال این هیجانات سرکش را به طور کور و با کنترل بیرونی، می پذیرد و در خود هضم می کند. داد و فریاد، تحرک، مواد مخدر، داروهای روانگردان، زیرپاگذاشتن ارزش های انسانی و اخلاقی، همه و همه لحظاتی متفاوت را ایجاد کرده و کاملاً هماهنگ با سایر قطعات پازل تمدن معاصر طراحی شده و فرصتی برای تجربه اوج هیجان فراهم می کند. تجربه ای که بعد از آن همه چیز همچنان باقی است و همه می توانند سراغ زندگی خود بروند.

این انرژی عظیم اگر با کنترل درونی و تدبیر همراه شود، تحولات عظیمی را در زندگی امروزی رقم خواهد زد. تحولاتی که نه فقط جامع و جهان را با مدل دیگری از زیستن آشنا می کند، بلکه پیش از آن و بیش از آن در افق درون دگرگونی های ژرف معنوی را پدید می آورد و انسان را به جلوه ای از حضور خداوند در زمین مبدل می سازد. با مهار انرژی متراکمی که جوان در اختیار دارد، می تواند به انسانی والا و خدای گون تحول یابد، اما از آن رو که این تغییرات با بازیابی کرامت انسانی و عدم تسلیم در برابر سلطه دیگران همراه است و فرصت سوء استفاده را از ابرقدرت ها می گیرد، ترجیح می دهند که این نیرو به صورت کنترل شده تخلیه و خنثی شود. (14) برنامه های شیطان پرستی چه با این نام و آشکارا و یا به هر نام دیگر و به طور نهان روند خنثی سازی نیروی جوانی را به نفع سلطه گران دنبال می کند.

فطرت ناکام

هر فرد انسانی در اعماق وجود خود یک تجربه معنوی نهفته دارد. تجربه ای که روح ما قبل از همراه شدن با جسم و تولد در این دنیای مادی به دست آورده است. همه ما با تمام وجود کمال مطلق و پروردگار و آفریننده خویش را دیده و اسماء و صفات نیکوی او را شناخته ایم. با مشاهده جلوه ها و صفات لطف و رحمت و حسن و جمال، عشق بی کران را چشیده و با درک جلوه های عظمت و جلال و جبروت و قهاریت، خوف و خشیت را تجربه کرده اید. اکنون در این جهان فرودست که از آن مشاهدات دور افتاده ایم، گرایشی به سوی آن کمال بی کران و جمال و جلال بی پایان داریم.(15)

خاطره این تجربه معنوی اگر چه در حافظه ذهنی ما، که از تجارب این جهانی شکل گرفته و انباشته شده، وجود ندارد، اما در اعماق دل به روشنی حاضر است (16) و اگر ذهن ما به سوی آن حقیقت هدایت نشود، اشتیاق باز یابی آن عشق و خشیت فرونمی نشیند و دست از دل برنمی دارد. اگر آدمی به زیبایی مطلق و حسن حقیقی برسد، عشق حقیقی را باز خواهد یافت و در غیر این صورت در توهم خود نقشی می زند و به گرد آن بت می گردد. همین طور اگر شکوه و عظمت حقیقی را بیابد، خشیت و هیبت آن دلش را لبریز می سازد و در غیر این صورت بازهم در وهم خویش جلال و شکوهی موهوم را می سازد و برای دقایقی هم که شده، خوف موهوم را در برابر آن احساس می کند و اگرچه با این کار براستی ارضا نخواهد شد و همچنان ناکام و تشنه خواهند ماند، اما چاره ای جز این ندارد؛ مگر اینکه به حقیقت راه یابد.

شیطان پرستی در آیین و هنر خود الیمان های وحشت را در کار می آورد و هراس موهومی را ایجاد می کند. هراسی که قلب های ناآشنا با جلال و جبروت الاهی به آن نیاز دارد و جذب می شود و پیامد ثانوی این هراس و اضطراب، احساس آرامشی سطحی و ناپایدار است. موسیقی شیطانی با حجم صدای بالا، سرعت زیاد ریف ها، تخریب صدای بعضی از سازها، نعره های دلخراش و دهشتناک، گریم های وحشتناک، استفاده از لرزش تصاویر، شوک های نورپردازی استفاده از تیغ و آتش و تاریکی، جنایت های نمایشی نظیر کندن دست و پای گربه (خواننده گروه دیساید)، گاززدن و کندن سر یک خفاش زنده (خواننده گروه بلک سبث)، شکستن آلات موسیقی و وسایل روی صحنه و خودسوزی (متالیکا) همه و همه برای لحظاتی هیجان ترس را به دل راه می دهد و برای دقایقی قلب را می لرزاند و نفس ها را حبس می کند.

اما همه اینها بت های موهومی است که نیاز راستین انسان را به تجربه حقیقی خوف و خشیت در برابر عظمت و جلال خداوند ناکام می گذارد و انسان را پریشان تر از پیش به حال خود وامی نهد. زیرا فطرت انسان حنیف است و با امور موهوم و غیر واقعی کامیاب نمی شود.

شیطان درون

در روایتی از امام صادق علیه السلام می خوانیم که قلب هر انسان دو گوش دارد برگوش چپ شیطانی نشسته و همواره به سوی شر و پلیدی دعوت می کند و بر گوش راست فرشته ای است که به خیر و نیکی می خواند. (17) درون انسان عرصه جنگ میان شیطان و فرشته درون است. اگر شخص اراده خود را به سوی فرشته معطوف کند، شیطان را شکست داده و تسلیم خواهد کرد، اما در صورتی که انسان به پیروی از شیطان درون روی آورد، فرشته درونی را تضعیف خواهد کرد و صد البته فرشته درون که جلوه پروردگار زنده جاودان است، هیچ گاه شکست نمی خورد، انسان تنها می تواند صدای او را نشنیده بگیرد ولی امکان از بین بردنش را ندارد؛ چون دعوت فرشته درونی همان ندای فطرت است که تغییر و تبدّلی پیدا نمی کند.(18) به همین علت دنبال کردن ندای شیطان جنگ درونی را پایدار می کند و چنین کسی هیچ گاه به آرامش نخواهد رسید، و همواره با تضاد و تعارض درونی و احساس ناکامی زندگی خواهد کرد.

ممکن است ما از شنیدن انجام یک گناه احساس نفرت کنیم، اما گاهی نیز رغبتی در قلب مان ایجاد می شود، ما انسان ها گاهی از گناه و خطا و ضایع کردن حق دیگران برای منافع خود خوش مان می آید و به آن میل پیدا می کنیم، این ها نشانه فعالیت شیطان درونی است. جنبش شیطان گرایی و شیطان پرستی بر همین خصلت آدمی تکیه می کند و سستی اراده و بی توجهی به رسول باطنی یا تمایلات متعالی فطرت سبب پذیرش دعوت شیطان از لحاظ روانشناختی و استقبال از جنبش های شیطان گرا به لحاظ جامعه شناختی می شود.

جنبش شیطان گرایی می خواهد با توجیه و مشروعیت دادن به شرارت و شیطنت، تضاد درونی و آشفتگی روانی را بکاهد و حتی وعده از بین بردن آن را می دهد، اما این وعده دروغی است که هیچ گاه محقق نخواهد شد. انسان هرچه قدر هم خطا کند و با فطرت و خرد و فرشته درون خود مبارزه کند، نمی تواند وجود خود را از حضور خداوند تهی سازد، فطرت در حقیقت ندای خالق و هستی بخش ماست که درون ما حضور دارد و تا هستیم او با ماست.

پیشنهاد مهکام:  تعریف شیطان پرستی چیست ؟

به همین منظور شیطان گرایان از مرگ خدا سخن می گویند تا بتوانند فرشته درون را نابود کنند و البته این توهمی بیش نیست. در این مرحله که به نتیجه نرسند ممکن است پایان دادن به هستی خود را پیش نهاد کنند و گمان کنند با خودکشی می توان از هستی و هستی بخش رو گرداند و در آغوش شیطان که مرگ و نابودی را به دست او می دانند، قرار گیرند. ولی با مرگ نیز به خداوند نزدیک تر می شوند، در حالی که قادر متعالی را از خود ناخشنود کرده و برای دریافت عشق بی کران او آماده نشده اند. از این رو با قهر و غضب مواجه خواهند شد.

خداوند مهربان شیطان های درون و بیرون را قرار داد تا در مصاف با او نیروهای عظیم خرد و اراده در انسان شکوفا شود و به مراتبی برتر از فرشتگان راه یابد. و با حسن اختیار، صلاحیت جانشینی خداوند و فرمانروایی بر تمام عالم را پیدا کند.

ارزش های شیطان گرایان

ایدئولوژی شیطان گرایی روی ارزش هایی تأکید می کند که سبب جذابیت و گرایش به این ایدئولوژی می شود. ارزش به معنای ارزش اخلاقی مثبت نیست بلکه صرفاً به معنای مطلوبیت است. چنانکه یک کالای نایاب ممکن است ارزشمند تلقی شود. ارزش های شیطان گرایی، چیزهای مطلوبی است که هر کس طالب آنهاست و اگر به شیطان هم نسبت داده شود طبیعتاً گرایش به آن را در پی خواهد داشت. این ارزش ها در نگاه تاریخی به روند پیدایش و گسترش شیطان گرایی بیان شد و در این جا هر کدام از آنها به طور خاص و مستقل تبیین و نقد می شود. لازم است این پرسش جدی به میان آید که به راستی شیطان چقدر از این ارزش ها برخوردار است؟ و کسانی که تا کنون به آن نزدیک شده اند، چگونه از این ارزش ها بهره برده اند؟

قدرت

توهم قدرت برای شیطان از دوره زندگی بدوی انسان تا کنون موجب جذابیت و گرایش به شیطان پرستی بوده است. در حالی که قدرت شیطان بسیار ناچیز و تنها در حد وسوسه انگیزی و ایجاد پندارهای دروغین و نادرست است، که البته این هم در صورت پذیرش انسان موءثر واقع می شود. شیطان فقط حرف می زند، وعده می دهد و با صوت خود درون انسان غوغا به پامی کند و آنجا را به آشوب می کشد تا در این معرکه وسوسه های خود را غالب کند و از آب گل آلود ماهی بگیرد.

خداوند می فرماید: «هنگامی که به فرشتگان گفتیم بر آدم سجده کنید، سجده کردند غیر از ابلیس که گفت: آیا بر کسی سجده کنم که از خاک آفریده ای. و گفت به من نشان بده، او کیست که بر من بزرگ داشتی؟ اگر تا قیامت به من فرصت دهی، فرزندان او را به افسار می کشم، غیر از گروه اندکی. خداوند فرمود: برو، پس هر کس از تو پیروی کند دوزخ جزای اوست، جزایی فراوان. هر کس را توانستی با صدایت برانگیز و با سواره و پیاده ات بر آنها بتاز و در ثروث و فرزندان شریک آنها شو و به آنها وعده بده؛ بی تردید شیطان وعده ای غیر از فریب نمی دهد. و تو ای شیطان! بدان که بر بندگانم هیچ تسلطی نداری.» (19)

بنابراین شیطان نه تنها رقیب خداوند نیست، بلکه حتی رقیب انسان هم نیست. و فقط در چارچوب قوانین الاهی و به اذن او می تواند کارهای محدودی را انجام دهد. «سلطه او تنها بر کسانی است که نفوذ او را برخود می پذیرند و او را شریک خداوند می پندارند.» (20) تا وقتی که انسان فریب او را نپذیرد و با یاد خدا درون خود را از غوغا و آشوب شیطان آرام نگهدارد، هیچ راه نفوذ و سلطه ای برای شیطان وجود نخواهد داشت. در این شرایط

شیاطین گروه گروه به او هجوم می آورند، ولی باز هم هیچ کاری از پیش نخواهند برد. «کسانی که پرهیزکاراند، اگر گروهی از شیاطین به آنها دست یابند، خداوند را یاد کرده، پس در آن هنگام بینا می شوند.»(21) به این ترتیب شیطان در وجود انسان که عرصه جولان اوست هیچ قدرت و نفوذی ندارد مگر به خواست خود شخص، چه رسد به جهان هستی که خالق و مدبر یگانه آن شیطان را به ذلت از بارگاه خود رانده و عبادات و سجده های نفسانی او را به خوبی شناخته و رسوا کرده است. عالم هستی سراسر ملک و محضر اوست. «تمام ستایش ها مخصوص اوست که فرزندی برای خود نگرفته و در حکومتش شریکی ندارد».(22)

مهکام مجله اینترنتی آموزش خانواده برتر ایرانی

ادامه دارد…

منابع :

    • 1. مکاشفات یوحنا/18-11: 13
    • 2. دن براون، راز داوینچی، مترجم: سمیه گنجی و حسین شهرابی، ساری: نشر زهره، چاپ ششم، 1385، ص246.
    • 3. جرج هارت، اسطوره های مصری، مترجم: عباس مخبر، تهران: نشر مرکز، چاپ اول 1374، ص27 و 26.
    • 4. دن براون، راز داوینچی، مترجم: سمیه گنجی و حسین شهرابی، ساری: نشر زهره، چاپ ششم، 1385،ص38)
    • 5. سروپالی راداکریشنان، تاریخ فلسفه شرق و غرب، جلد دوم (تاریخ فلسفه غرب) مترجم: جواد یوسفیان، تهران: انتشارات علمی و فرهنگی، چاپ دوم 1382، جلد2، ص127.
    • 6. جرج هارت، اسطوره های مصری، مترجم: عباس مخبر، تهران: نشر مرکز، چاپ اول 1374،ص44).
    • 7. همان، ص34.
    • 8. آلوین تافلر، موج سوم، مترجم: شهیندخت خوارزمی، تهران: نشر نو چاپ اول 1362، ص42.
    • 9. رک. آنتونی گیدنز، جامعه شناسی، مترجم: صبوری، تهران: نشر نی، چاپ دوم، 1374، ص443-423.
    • 10. رک، لیوئیس کوزر، زندگی و اندیشه بزرگان جامعه شناسی، مترجم: محسن ثلاثی، تهران: انتشارات علمی، چاپ هفتم، 1377، ص522.
    • 11. حمید رضا مظاهری سیف، «پیوند عقلانیت سکولار با معنویت لیبرال در شک پایدار» فصلنامه کتاب نقد، شماره 46، بهار 1387، ص164.
    • 12. ر.ک: حمیدرضا مظاهری سیف، جریان شناسی انتقادی عرفان های نوظهور، قم: پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، 1387.
    • 13. کمیته300، ص28 و 27.
    • 14. حمیدرضا مظاهری سیف، سیاست در دامان عرفان، قم: بوستان کتاب، 1387، ص58.
    • 15. حمید رضا مظاهری سیف، «فطرت محجوب، معنویت ممسوخ»، حدیث عشق و فطرت (مجموعه مقالات) تهران: سازمان انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، 1386، ص285 و 284.
    • 16. حمید رضا مظاهری سیف. خودشناسی عرفانی، قم: انتشارات نشاط، 1381، ص121.
    • 17. محمدبن یعقوب کلینی، اصول کافی، جلد دوم، تهران: دارالکتب الاسلامی، 1365، جلد2، ص267.
    • 18. روم/30.
    • 19. اسراء، آیات 65 – 61.
    • 20. نحل/100.
    • 21. «إِنَّ الَّذینَ اتَّقَوْا إِذا مَسَّهُمْ طائِفٌ مِنَ الشَّیطانِ تَذَکرُوا فَإِذا هُمْ مُبْصِرُونَ»اعراف/201.
  • 22. وَ قُلِ الْحَمْدُ لِلّهِ الَّذی لَمْ یتَّخِذْ وَلَدًا وَ لَمْ یکنْ لَهُ شَریک فِی الْمُلْک وَ لَمْ یکنْ لَهُ وَلِی مِنَ الذُّلِّ وَ کبِّرْهُ تَکبیرًا»(اسراء/111)


:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : چهار شنبه 25 بهمن 1398
.

دانلود کتاب شیطان پرستی و فراماسونری

دانلود کتاب شیطان پرستی برای اندروید – دانلود کتاب شیطان پرستی برای موبایل و تبلت – دانلود کتاب شیطان پرستی pdf

شیطان پرستی فراماسونری – شیطان پرستی فراماسون – شيطان پرستي+فيلم – شيطان پرستي فراماسونري -شیطان پرستی فراماسونی – شیطان پرستی قدیم و جدید – تاریخ چه شیطان پرستی – شیطان پرستی در خارج – شیطان پرستی در آمریکا – شیطان پرستی صهیونیسم – شیطان پرستی و صهیونیسم – شیطان پرستی و صهیونیزم

دانلود کتاب شیطان پرستی و فراماسونری

دانلود کتاب شیطان پرستی و فراماسونری

کتاب شیطان پرستی و فراماسونری

دانلود کتاب شیطان پرستی و فراماسونری همراه با تصویر در قالب فرمت pdf پی دی اف می باشد . این کتاب زیبا در 313 صفحه نگاشته شده است که همین حجم صفحات نشان از پربار بودن و زحمات بسیار نویسنده کتاب دارد.

دانلود کتاب شیطان پرستی و فراماسونری را به تمام دوستانی که به مباحث فرقه های نوظهور ، ادیان ، آخرالزمان ، فرقه های ضاله ، شیطان پرستی و فراماسونری علاقه دارند پیشنهاد می کنیم.

شما با دانلود کتاب شیطان پرستی و فراماسونری می توانید پس از مطالعه به ﭘﺮﺳﺶ هاﯼ زیر و بسیاری از سوالات دیگر در زمینه شیطان پرستی و فراماسونری پاسخ دهید .

  1. ﭼﺮا اخیرا ساعت آخرالزمان را تغییر داده اند ؟
  2. ﻓﺮاﻣﺎﺳﻮﻧﺮﯼ ﭼﻴﺴﺖ ؟
  3. ﻣﻨﺸﺄ ، علامت ها و اعداد ﻓﺮاﻣﺎﺳﻮﻧﺮﯼ چیست ؟
  4. ارتباط آمریکا با فراماسونری چگونه است ؟
  5. به چه دلیلی می گوییم که ﻓﺮاﻣﺎﺳﻮﻧﺮﯼ ﺑﺎ رواﯾﺖ اﺳﻼﻣﯽ ﻣﺬﮐﻮر درﺑﺎرﻩ ﯼ دﺟﺎل مطابقت دارد ؟
  6. چرا کوه دماوند در میان برخی از فرقه های شیطان پرستی مقدس است ؟
  7. دروزی های چه کسانی هستند و نقش آنها در آخرالزمان چیست ؟
  8. وﻗﺎﯾﻊ ﺟﻬﺎن اﻣﺮوز را ﺑﻪ ﭼﻪ ﺻﻮرت ﻣﯽ ﺗﻮان ﺗﻮﺟﻴﻪ ﮐﺮد؟
  9. چرا اﻣﺮوزﻩ ﻣﺴﺠﺪ اﻻﻗﺼﯽ ﮐﺎﻧﻮن ﺗﻮﺟﻪ ادﯾﺎن اﻟﻬﯽ است ؟
  10. ﺗﻼش هاﯼ اﺧﻴﺮ ﺑﺮاﯼ ﺗﺨﺮﯾﺐ ﻣﺴﺠﺪاﻻﻗﺼﯽ ﺑﻪ ﭼﻪ دﻟﻴﻠﯽ ﺻﻮرت ﮔﺮﻓﺘﻪ اﺳﺖ؟
  11. ﺑﺎ وﺟﻮد ﮐﺸﻮرهاﯼ ﭘﻴﺸﺮﻓﺘﻪ ﯼ اﻗﺘﺼﺎدﯼ درﺟﻬﺎن)روﺳﻴﻪ هماﻧﻨﺪ ﭼﻴﻦ  و  (   ﭼﺮا اﯾﺮان ﺑﻪ ﻋﻨﻮان دﺷﻤﻦ اﺻﻠﯽ ، ﮐﺸﻮرهاﯼ ﻏﺮﺑﯽ ﻣﻄﺮح ﻣﯽ ﺷﻮد؟
  12. ﭼﺮا  ﮐﺸﻮرهاﯾﯽ  همچون   ﺁﻣﺮﯾﮑﺎ  و  اﺳﺮاﺋﻴﻞ  ﮐﻪ  داﻋﻴﻪ هاﯼ  ﻣﺬهبی   دارﻧﺪ، ﺑﻴﺸﺘﺮﯾﻦ ﺟﻨﺎﯾﺎت را در ﺣﻖ ﺑﺸﺮ ﻣﺮﺗﮑﺐ ﻣﯽ ﮔﺮدﻧﺪ ؟ ، اﻣﺎ ﮐﺸﻮر  ﮐﻤﻮﻧﻴﺴﺘﯽ  ﻣﺎﻧﻨﺪ ﭼﻴﻦ، ﮐﻤﺘﺮ از ﮐﺸﻮرهاﯼ ﻣﺰﺑﻮر دﺳﺖ ﺑﻪ ﺳﺮﮐﻮب ﻣﯽزﻧﺪ؟
  13. ﭼﺮا اﻣﺮوزﻩ ﻏﺮب، ﻣﺴﻠﻤﺎﻧﺎن را ﺑﺰرﮔﺘﺮﯾﻦ ﺗﻬﺪﯾﺪ ﻣﯽﺷﻤﺎرد؟
  14. هدف ﻏﺮب و ﺑﺨﺼﻮص ﺁﻣﺮﯾﮑﺎ، از ﺣﻀﻮر در ﺧﺎورﻣﻴﺎﻧﻪ ﭼﻴﺴﺖ؟
  15. ﭼﺮا ﺑﺎ وﺟﻮد ﮐﺸﻮرهاﯼ ﻧﻔﺖ ﺧﻴﺰﯼ ﭼﻮن ﻋﺮاق و ﻋﺮﺑﺴﺘﺎن، اﺳﺮاﺋﻴﻞ در ﻓﻠﺴﻄﻴﻦ اﺷﻐﺎﻟﯽ ﻻﻧﻪ ﮔﺰﯾﺪﻩ است ؟
  16. ﭼﺮا ﻋﺮاق اﺷﻐﺎل ﺷﺪ ؟
  17. ﭼﺮا ﺑﻬﺎﯾﻴﺎن ﻣﻘﺒﺮﻩ ﯼ ﺑﻬﺎء ﷲ در اﺳﺮاﺋﻴﻞ را ﻣﻘﺪس ﺗﺮﯾﻦ ﻣﮑﺎن ﻣﯽ دانند ؟
  18. ﭼﺮا ﻣﺒﺎرزﻩ ﺑﺎ اﺳﺮاﺋﻴﻞ وﻇﻴﻔﻪ ﯼ ﺗﻤﺎﻣﯽ ﻣﺴﻠﻤﻴﻦ ﺟﻬﺎن اﺳﺖ؟
  19. ﺁرﻣﺎﮔﺪون ﭼﻴﺴﺖ و ﭼﺮا اﻣﺮوزﻩ ﻣﻮرد ﺗﻮﺟﻪ ﻗﺮار ﮔﺮﻓﺘﻪ است ؟
  20. چرا ﺟﺮج ﺑﻮش  ﻣﺄﻣﻮرﯾﺖ  ﺧﻮد  را  در  ﺟﻨﮓ  ﻋﻠﻴﻪ  ﺗﺮورﯾﺴﻢ   ! ﻣﺄﻣﻮرﯾﺘﯽ اﻟﻬﯽ ﻣﯽ دانست ؟
  21. ﭼﺮا ﺁﻣﺮﯾﮑﺎ از اﺳﺮاﺋﻴﻞ ﺣﻤﺎﯾﺖ ﮐﺎﻣﻞ ﻣﯽکند ؟
  22. ﺁﯾﺎ ﺁﻣﺮﯾﮑﺎ ﺑﺎزﯾﭽﻪ ﯼ اﺳﺮاﺋﻴﻞ اﺳﺖ ﯾﺎ اﺳﺮاﺋﻴﻞ ﺑﺎزﯾﭽﻪ ﯼ ﺁﻣﺮﯾﮑﺎ ؟
  23. ﻋﻠﺖ دﺷﻤﻨﯽ ﻏﺮب و اﺳﺮاﺋﻴﻞ ﺑﺎ اﯾﺮان و ﺣﺰب ﷲ چیست ؟
  24. تاریخچه شیطان پرستی چیست ؟

دانلود کتاب شیطان پرستی و فراماسونری

 
 
پیشنهاد مهکام:  دانلود از تولد تا 5سالگی- قسمت ششم-جم لایف

حجم فایل : 17.1 MB

تعداد صفحات : 313

موضوعات مرتبط با دانلود کتاب شیطان پرستی و فراماسونری :

شیطان پرستی ویکی پدیا – شیطان پرستی چیست – شیطان پرستی به انگلیسی – شیطان پرستی جدید – شیطان پرستی جیست – شیطان پرستی در جهان – شيطان پرستي چيست – شیطان پرستی چگونه به وجود آمد؟ شیطان پرستی چگونه است – شیطان پرستی چیست ویکی پدیا – شیطان پرستی چگونه شکل گرفت – شیطان پرستان چه کارهایی انجام میدهند – شیطان پرستان چه کسانی هستند – شیطان پرستان چگونه اند – شیطان پرستان چه کارهایی می کنند – عکس ضد شیطان پرستی – طرفداران شیطان پرستی – طرفداران شيطان پرستي – شیطان پرستی در طول تاریخ – طبقات شیطان پرستی – طریقه شیطان پرستی – طراحی شیطان پرستی –  شیطان پرستی عکس – شیطان پرستی علامت – شيطان پرستي+عکس – شیطان پرستی عقاید – شیطان پرستی علائم – شیطان پرستی عدد – شیطان پرستان عکس – شیطان پرستان عراق – شیطان پرستی و عرفانهای کاذب – شیطان پرستی در غرب – شیطان پرستی در غرب ایران – ترویج شیطان پرستی در غرب – شیطان پرستی فیلم – شیطان پرستی فراماسونری – شیطان پرستی فراماسون – شيطان پرستي+فيلم – شيطان پرستي فراماسونري – شیطان پرستی فراماسونی – شیطان پرستی قدیم و جدید



:: بازدید از این مطلب : 382
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : چهار شنبه 25 بهمن 1398
.

استرس و اضطراب چیست ؟

تفاوت میان استرس و اضطراب چیست ؟ تعریف استرس و اضطراب چیست ؟ علت ایجاد استرس و اضطراب چیست ؟

راهکارهای پیشگیری از اضطراب در کودکان ، نوجوانان و بزرگسالان ، درمان و بهبودی استرس و اضطراب ،درمان دارویی اضطراب ، درمان غیر دارویی اضطراب ،

اضطراب در خانم ها ,  انواع اختلالات اضطرابی در کودکان و نوجوانان ، اضطراب جدایی ,  اضطراب امتحان , وسواس فکری و  وسواس عملی چه هستند ؟ و …

استرس یا اضطراب ؟

استرس و اضطراب کلماتی هستند که در زندگی روزمره، برای توصیف حالات و احساسات بسیار استفاده می شوند:

به طور مثال، به هنگام سخنرانی در برابر جمع، به هنگام امتحان، به هنگام مشکلات مادی، تاُخیر سر یک قرار، …

هنگامی که در شرایطی چون شرایط فوق، در سخنان خود از این دو کلمه استفاده می کنیم، توجه چندانی به تفاوت موجود میان آن دو نداریم.

ولی هنگام سخن گفتن از مشکلات روحی شایع در کودکان و نوجوانان، باید دقیق تر بود و تفاوت میان استرس و اضطراب را به خوبی درک کرد.

در روان شناسی، اضطراب مرحله ی پیشرفته تر استرس مزمن است، که هنگامی به صورت یک مشکل بهداشت روانی در می آید که برای فرد یا اطرافیانش رنج و ناراحتی به وجود آورد یا مانع رسیدن او به اهدافش شود.

و یا در انجام کار های روزانه و عادی او اختلال ایجاد کند. برای درک بهتر ابتدا استرس (تنیدگی)، و سپس اضطراب را مورد بررسی قرار می دهیم.

از شما دعوت می کنم تا مطلب تفاوت اضطراب و استرس چیست ؟ را مطالعه نمایید.

تنیدگی یا استرس چیست ؟

استرس یا تنیدگی یا فشار عصبی، در روان شناسی به معنی نیرو و فشار است. هر محرکی که در بدن باعث ایجاد واکنش شود، عامل تنیدگی یا استرس زا نامیده می شود. به عبارتی دیگر، هر عاملی که موجب تنش روح و جسم و از دست رفتن تعادل فرد شود، عامل تنیدگی است.

تنیدگی واکنش یا واکنش هایی است که در فرد، در اثر حضور عاملی دیگر (عامل تنیدگی) به وجود می آید تا تعادل از دست رفته را باز گرداند، و باعث بسیج شدن قوای فرد برای مقابله با آن عامل و آماده باش موجود زنده می شود.

استرس و اضطراب چیست و راه های پیشگیری و درمان آن کدام است ؟-مهکام مجله اینترنتی آموزش خانواده

استرس و اضطراب چیست و راه های پیشگیری و درمان آن کدام است ؟-مهکام مجله اینترنتی آموزش خانواده

مراحل تنیدگی

تنیدگی معمولاً دارای سه مرحله است:

۱- واکنش اخطار:

مغز پس از دریافت خبر ناخوشایند (عامل تنیدگی)، آن را ثبت می کند و هیپوتالاموس به تفسیر آن، و سپس به فرستادن اخطار الکتروشیمیایی به غدد هیپوفیز موجود در مرکز جمجه می پردازد.

این غدد شروع به ترشح هورمونی برای تحریک غدد فوق کلیوی می کنند. به این ترتیب، هورمون آدرنالین از غدد فوق کلیوی آزاد شده و در جریان خون می ریزد و پیام را به سایر غدد در سراسر بدن منتقل می کند.

در نتیجه، طحال برای عمل بسیج شده و باعث ورود گلبول های قرمز اضافی در جریان خون می شود. بنابراین، اکسِیژن و غذای اضافی وارد سلول ها می شوند، قدرت لخته ی خون بالا می رود، کبد مواد قندی و ویتامین ها را رها می سازد، ضربان قلب بیشتر می شود و تنفس تغییر می کند.

همچنین، خون از پوست و احشا به ماهیچه ها و مغز جاری شده، باعث سردی دست ها و پاهامی شود، و بدن برای تهاجم یا حمله یا فرار به صورت آماده در می آید.این مرحله ممکن است از چند دقیقه تا ٢۴ ساعت به طول انجامد.

۲- مرحله ی مقاومت :

طی این مرحله که ممکن است ازچند ساعت تا چند روز طول بکشد، بدن عملاً برای مبارزه با عامل فشار بسیج است. به همین دلیل به مصرف انرژی فراوان نیازمند است.

بعد از واکنش و دفع یا حل عامل فشار، بدن احساس خستگی می کند. پس از مدتی استراحت، متابولیسم (سوخت و ساز) بدن به حالت عادی بر می گردد.

معمولاً دو مرحله ی اول برای بدن مفیدند، چون از طرفی باعث می شوند تا بدن قوای خود را بسیج کند و در آن شرایط واکنش نشان دهد، و از طرفی دیگر، با تحریک غدد و فعال شدن هورمون ها، تعادل هورمون ها و دیگر مواد در خون دوباره بر قرار می شود.

۳- مرحله ی فرسودگی:

در صورتی که شرایط استرس زا بیش از حد طولانی شود، یا به طور مکرر رخ دهد، یا این که سیستم عصبی بدن نتواند به مرحله ی مقاومت خاتمه دهد و بدن مدتی طولانی همچنان بسیج باقی بماند(به خصوص در کسانی که اضطراب دارند)، ذخایر آن به تدریج تمام می شود و بدن در برابر بیماری ها آسیب پذیر می شود.

آن زمان است که فرد دچار مشکلات روانی، نظیر اضطراب، افسردگی، خستگی، عصبانیت، وسواس، پیری زودرس و …

و نیز بیماری هایی جسمی همچون سرماخوردگی، آنفولانزا، کم اشتهایی، اختلال در هضم، سردرد، فشار خون بالا، سکته ی قلبی، روماتیسم، میگرن، سرطان، … می شود.

تعریف اضطراب چیست ؟

تعریف اضطراب چیست ؟

تعریف اضطراب چیست ؟

اضطراب عبارت است از یک احساس منتشر، ناخوشایند و مبهم ترس (هراس) و دلواپسی، با منشاء ناشناخته که به فرد دست می دهد و شامل عدم اطمینان، درماندگی و بر انگیختگی فیزیولوژی است.

وقوع مجدد موقعیت هایی که قبلاً استرس زا بوده اند یا طی آن ها به فرد آسیب رسیده است باعث اضطراب در افراد می شود.

همه ی انسان ها در زندگی خود دچار اضطراب می شوند، ولی اضطراب مزمن و شدید غیر عادی و مشکل ساز است. تحقیقات و بررسی ها نشان می دهند که اضطراب در خانم ها، طبقات کم در آمد و افراد میان سال و سال خورده بیش تر دیده می شود.

علایم شایع اضطراب چیست ؟

  • احساس خستگی
  • عصبی بودن و بی قراری
  • ترس و نگرانی
  • بی خوابی یا بد خوابی
  • تپش قلب و تنفس نامنظم و سریع
  • عرق کردن
  • سردرد و سرگیجه
  • مشکل در تمرکز و حافظه
  • لرزش یا پرش عضلات
  • تکرر ادرار
پیشنهاد مهکام:  این دانش آموز غروب ها می ترسد چون سارقان ...

علل اضطراب چیست ؟

به طور کلی علل اضطراب به سه عامل زیر بر می گردد:

– عوامل زیست شناختی و جسمانی:

در افراد مضطرب، میزان بعضی از هورمون های موجود در خون غیر عادی است. بنابراین هر آن چه که باعث اختلال در سیستم هورمونی شود، برای بدن خطر محسوب می شود.

بارداری، کم کاری یا پر کاری تیروئید، پایین بودن قند خون، وجود غده ای در غدد فوق کلیوی که هورمون اپی نفرین تولید می کند و بی نظمی ضربان های قلب از این عوامل هستند.

– عوامل محیطی و اجتماعی:

عوامل اجتماعی و ارتباطی بسیاری باعث به وجود آمدن اضطراب در افراد می شود، مانند مشکلات خانوادگی، احساس جدایی و طرد شدگی، … از عوامل محیطی می توان تغییرات ناگهانی و غیر منتظره را، همچون زلزله، بیماری، مرگ یکی از نزدیکان، … نام برد.

– عوامل ژنتیکی و ارثی:

یکی از مهم ترین عوامل اضطراب ژنتیک است و احتمال اضطراب در فرزندان افراد مضطرب بسیار بالا است.

البته الگو قرار دادن رفتار پدر و مادر و یادگیری و تکرار کار های آنان نقش مهمی در اضطراب فرزندان دارد (عامل اجتماعی)، ولی تحقیقات و بررسی های انجام شده بر روی حیوانات و دو قلو هایی که با هم یا جدا از هم زندگی می کنند و از والدین مضطرب به دنیا آمده اند، نشان می دهند که عوامل ژنتیکی نیز بسیار مؤثر اند.

با این وجود باور نمی رود که ژن به خصوصی در این مورد نقش داشته باشد، بلکه ترکیب بعضی از ژن ها چنین پیامدی را به دنبال دارد.

طبق آخرین تحقیقات به نظر می رسد که عوامل ژنتیکی در بعضی انواع اضطراب مانند اختلال هراس و ترس از مکان های باز نقش زیادی دارد.

عوامل جانبی مؤثر در ابتلا به اضطراب

– طبق گفته های بعضی از متخصصان، تغذیه ی نادرست نیز در ابتلا به اضطراب نقش دارد. کمبود بعضی از اسید های آمینه ، منیزیم، اسید فولیک و ویتامین B12، باعث تسریع در ابتلا به آن می شوند.

– استفاده از مواد مخدر و دارو های روان گردان

– برخی از ضایعه های مغزی ( که باعث ایجاد علایمی شبیه به علایم اختلال وسواس می شوند.)

انواع اضطراب و استرس

انواع اضطراب و استرس

انواع اضطراب

به طور کلی اضطراب شش نوع دارد که هر کس می تواند به یک یا چند نوع از آن دچار باشد.

١- اختلال اضطراب فراگیر یا منتشر (Generalized Anxiety Disorder )

این حالت در افرادی دیده می شود که به طور مداوم نگران وقوع اتفاقی هستند. موضوع این نگرانی ها می تواند بسیار متنوع باشد: نگرانی از بیمار شدن فرزندان، نگرانی از مرگ یکی از آشنایان، نگرانی از ته گرفتن غذا، …

این حالت به مرحله ی مقاومت استرس شباهت دارد و خطر چندانی ندارد.

از علایم آن می توان تپش قلب، بی قراری، خستگی، بی خوابی، تنگی نفس، اختلال در تمرکز و حافظه را نام برد.

٢- اختلال هراس (Panic Disorder)

این افراد دچار حملات اضطرابی ناگهانی می شوند که معمولاً چند دقیقه یا گاهی بیشتر طول می کشد. این حملات بسیار اتفاقی و طوری رخ می دهند که عامل تحریک کننده ی اصلی مشخص نیست.

افراد مبتلا به این نوع اضطراب اغلب جوان هستند. احساس تنگی و فشردگی در قفسه ی سینه، تپش شدید قلب، عرق کردن، لرزش، گیجی، احساس از دست دادن تعادل، …

از علایم آن هستند، ولی این علایم آنقدر گسترده هستند که افراد فکر می کنند دچار سکته ی قلبی شده اند و می ترسند که بمیرند.

٣- ترس های اختصاصی یا ساده (Simple Phobia)

شایع ترین نوع ترس است که طی آن فرد از مواجهه با بعضی موقعیت ها، فعالیت ها یا اشیاء اجتناب می کند، مانند بعضی از حیوانات (عنکبوت، موش، مارمولک،…)، بلندی، دریا، خون، مرگ، … هر چیزی می تواند باعث این نوع اضطراب (که خطر خاصی به دنبال ندارد) بشود.

ترس از مکان های بسته (Claustrophobia)، و ترس از مکان های باز(Agoraphobia، که افراد مبتلا به آن از حضور در فضای باز و پر ازدحام و شلوغ و خروج از محیط منزل خودداری می کنند.

این اختلال معمولاً در نوجوانی شروع می شود، ولی سابقه ی آن می تواند به دوران کودکی و تجربه ی اضطراب جدایی در آن زمان برگردد.) از این نوع اضطراب هستند.

۴- ترس های اجتماعی (Social Phobia)

این نوع ترس در اواخر کودکی یا اوایل نوجوانی شروع می شود و ترس و شرمساری از اشتباه کردن، صحبت کردن، غذا خوردن، سرخ شدن یا لرزش صدا و … در برابر جمع است و با خجالت ساده تفاوت دارد.

این حالت اضطراب مانع شناخت افراد جدید می شود و فرد را انزوا و گوشه گیری می کشاند.

۵- اختلال وسواس ( Compulsive–Obsessive Disorder)

در این حالت فرد افکار یا اعمالی را بر خلاف میل خود تکرار می کند. این بیماری می تواند به صورت وسواس فکری یا وسواس عملی یا هر دو در فرد ظاهر شود. در وسواس فکری، فرد قادر نیست فکر، احساس یا عقیده ای تکراری و مزاحم را از ذهن خود بیرون کند.

افکار وسواسی می توانند بسیار ناراحت کننده، وحشت آور یا وحشیانه باشد. افکار وسواسی می توانند باعث شوند :

فرد به سمت عادات وسواسی گرایش پیدا کند، یعنی عمل یا اعمالی را به طور مکرر انجام دهد (وسواس عملی). مانند شستن مکرر دست ها، بالا کشیدن بینی، … اعمال وسواسی هیچگونه توجیه منطقی ندارند.

۶- اختلال استرس پس از سانحه (Post- Traumatic Stress Disorder)

آن را به نام «سندرم موج انفجار» نیز می شناسند. این حالت مربوط می شود به حادثه ای (از قبیل جنگ، تصادفات شدید، سوانح طبیعی، …) که با استرس شدید هیجانی همراه است و شدت آن می تواند به هر کسی آسیب برساند.

اصطلاح موجی که برای سربازان جنگ بکار می بریم و یا وقتی می گوییم که فلانی موجی است منظور این است که به اختلال استرس پس از سانحه یا حادثه مبتلا شده است.

پیشنهاد مهکام:  هراس اجتماعی در نوجوانان را بشناسیم

یک دوم افرادی که دچار چنین استرس شدیدی می شوند، علایم مربوط به آن را (مانند خواب های تکراری، خاطراتی مبهم ولی فراگیرنده، از دست رفتن تعادل و پرخاشگری شدید، …) پس از گذشت حدود سه ماه از دست می دهند.

هرچه اقدامات لازم برای درمان زودتر انجام گیرد، احتمال ابتلا به اختلال استرس پس از سانحه کمتر می شود. در صورتی که این حالت بیش از چند ماه طول بکشد، احتمال این که تا آخر عمر با فرد باقی بماند بسیار زیاد می شود.

می توانید به مطلب تعریف اختلال استرس پس از سانحه (PTSD) چیست ؟  مراجعه نمایید.

اضطراب در کودکان و نوجوانان

تشخیص اضطراب و درمان آن در کودکان و نوجوانان بسیار مهم است، چون شخصیت آنان طی این دوره شکل می گیرد.

بسیاری از کودکان زمانی که در شرایط جدیدی قرار می گیرند، دچار اضطراب می شوند و واکنش های متعددی را از خود بروز می دهند ( لکنت زبان، آویزان شدن به پدر و مادر، خجالتی شدن، جویدن ناخن، …).

وظیفه ی والدین در این موقعیت این است که با او با صبر و حوصله بر خورد کنند و به او اعتماد به نفس لازم را برای مواجهه با آن شرایط بدهند.

تشویق والدین در ارتباط برقرار کردن فرزندان با محیط خارج از خانه و افراد غیر فامیل بسیار مؤثر است.

بسیاری از والدین از این احساس فرزندشان تا روزی که به مشکل برخورند (مثل اولین روز مدرسه) بی اطلاع هستند. یکی از شایع ترین دلایل دل درد و حالت تهوع که در کودکان دبستانی دیده می شود، ترس و اضطراب آن ها از مدرسه است.

نگرانی پدر و مادر ( از ورود تازه ی کودک به مدرسه، وضعیت درسی او و …) باعث انتقال آن به فرزند می شود و اضطراب او را افزایش می دهد.

از اختلالات اضطرابی شایع در کودکان می توان اضطراب اجتماعی، ترس از مدرسه، اضطراب امتحان و اضطراب جدایی را نام برد.

با بزرگ شدن کودک و پا گذاشتن به دوران نوجوانی ممکن است اختلالات اضطرابی جدیدی در او پدید آید. در این زمینه می توان به عوامل زیر اشاره کرد:

– اضطراب ناشی از پذیرفته نشدن از جانب همسالان نوجوانان در این مرحله از زندگی خویش به شدت به همسالان خود گرایش دارند و به دنبال برقراری ارتباط و دوستی با آنان هستند.

والدین باید نیاز طبیعی مورد توجه همسالان قرار گرفتن فرزندشان را درک کنند و برای دوستان او احترام قائل باشند. همچنین حفظ اعتبار و شخصیت نوجوان در مقابل همسالان بسیار مهم است.

ترس از برقرار کردن روابط عاطفی و اجتماعی و سرزنش های والدین در انتخاب دوستان به دلیل متفاوت بودن فرهنگ و آداب و رسوم و ارزش های خانواده ها، باعث اضطراب در نوجوان می شود.

برای جلوگیری از پنهان کاری، پدر و مادر باید در زمان مناسب و با منطق و ملایمت او را متوجه نتایج نامطلوب بعضی از معاشرت ها کنند.

– تغییرات جسمی نگرانی و اضطراب در این مورد می تواند ناشی از دیررسی یا زودرسی بلوغ، احساس خجالت، نا آگاهی و یا ترس از شرایط جدید و ناتوانی در تطابق دادن رفتار خود با این شرایط باشد.

برای جلوگیری از اضطراب، پدر و مادر یا مربیان باید به طور مناسب و شایسته، نوجوان را (قبل از پیدایش علایم ثانویه ی بلوغ) در جریان مسائل مربوط به تغییرات جسمانی و آثار روانی آن بگذارند.

بروز رفتار های پرخاشگرانه مخالفت با افراد مختلف در خانه و یا خارج از آن، از خصوصیات بعضی از نوجوانان است که ممکن است با پرخاشگری کلامی یا غیر از آن همراه باشد.

عدم توانایی کنترل این رفتار پرخاشگرانه باعث اضطراب در بسیاری از نوجوانان می شود. برای جلوگیری از این حالت، تربیت مناسب والدین، مقاوم ساختن فرزند در برابر سختی ها از دوران کودکی و ایجاد امنیت روانی می تواند مؤثر واقع شود.

امر و نهی های غیر اصولی و محدودیتهای بی مورد در کسب استقلال و آزادی، باعث تحریک عصبانیت و خشم های کنترل نشده در نوجوانان می شود.

والدین باید به نوجوان بیاموزند که به هنگام خشم، منطقی برخورد کند و بدون توهین و تحقیر دیگران عواطف خود را بیان کند. همچنین باید به او بفهمانند که نحوه برخورد دیگران با او تا حدی نتیجه رفتار خود او با دیگران است.

– ترس از مستقل شدن یکی از عمومی ترین نیازهای نوجوانان داشتن استقلال و آزادی است. کسب استقلال در بسیاری از نوجوانان باعث اضطراب می شود.

از جمله مشکلاتی که طی دستیابی به استقلال در نوجوانان دیده می شود، تضاد و دوگانگی است. یعنی نوجوانان با این که می خواهند و می دانند که باید مستقل شوند، از استقلال می ترسند.

ناآگاهی از وضعیت پس از استقلال، یکی از دلایل اصلی این امر است. برای جلوگیری از ابتلا به اضطراب و دوگانگی، والدین باید به نوجوان اعتماد به نفس و جرأٔت تجربه کردن دهند و برای او امنیت روانی فراهم کنند.

دادن مسئولیت و فرصت به نوجوان و اجازه ی اظهار نظر و تصمیم درباره ی امور مربوط به خود، بدون تنبیه و تحقیر او به خاطر اشتباهاتش، باعث می شود تا او از خطا هایش عبرت بگیرد، راه های مختلف زندگی را بیاموزد و برای مستقل شدن آماده شود.

راه های پیشگیری از اضطراب-مهکام مجله اینترنتی آموزش خانواده

راه های پیشگیری از اضطراب-مهکام مجله اینترنتی آموزش خانواده

راه های پیشگیری از اضطراب

برای جلوگیری از اضطراب راهکار های فراوانی وجود دارند که در افراد گوناگون مختلف اند. از عمومی ترین راه ها می توان موارد زیر را مثال زد:

۱- رژیم غذایی سالم :

استفاده از غذا های متنوع و حاوی انواع مواد لازم برای بدن به میزان متعادل در حفظ تعادل بدن نقش اساسی دارد.

مصرف غذا های پر چرب و شیرین، مقادیر زیاد نمک و کافئین و استفاده ی بیش از حد از ویـتامـینهای A، D ،E و K که با ذخیره شدن در بدن می توانند اثرات سمی داشته باشند، باعث به وجود آمدن اختلال در بدن می شوند.

پیشنهاد مهکام:  نشانه های خودکشی در نوجوانان و راه های پیشگیری از آن

نوشیدن حدود دو لیتر آب به طور روزانه ضروری است. عدم پر خوری و حفظ وزن متعادل به سلامت بدن و روح کمک می کند.

اگر به تاثیر تغذیه بر اضطراب و استرس علاقمند هستید می توانید مطلب مقابله با استرس و اضطراب از طریق تغذیه مناسب را نیز مطالعه نمایید.

۲- فعالیت بدنی :

به طور منظم ورزش کردن به خصوص ورزش کردن به طور منظم یکی از راه های پیشگیری و درمان اضطراب است. پژوهشگران به این نتیجه رسیده اند که پیاده روی تند و سریع به مدت ۴٠ دقیقه میزان اضطراب را بهطور متوسط تا ١۴ درصد کاهش میدهد.

به علاوه، ورزش کردن باعث بالا رفتن کارایی دستگاه تنفسی و گردش خون، حفظ تعادل وزن و شادابی فرد می شود. ورزش هایی نیز چون یوگا باعث افزایش آرامش می شوند و در جلوگیری از اضطراب بسیار مفیدند.

٣- افزایش اعتماد به نفس:

افزایش اعتماد به نفس بالا باعث می شود تا بدن بتواند از حداکثر از نیروی خود برای مقابله با استرس استفاده کند. به این ترتیب فرد کمتر دچار مشکل میشود.

اگر علاقمند هستید میزان اعتماد به نفس خودتان را بسنجید می توانید تست اعتماد به نفس – تست های روانشناسی – مهکام انجام دهید.

۴ـ اجتماعی بودن :

عدم گوشه نشینی و اجتماعی بودن هنگامی که افراد دچار فشار روانی می شوند، به طور غریزی از صحنه عمل و اجتماع کنارکشیده و به گوشه ای پناه می برند، در حالی که گوشه گیری باعث تشدید استرس می شود.

ارتباط با افراد و دوستان، به خصوص کودکان که میتوانند فرد را به خنده وادارند، باعث از یاد رفتن نگرانی حتی برای مدتی کوتاه می شود.

۵ـ حمایت اجتماعی:

وجود حمایت اجتماعی در زندگی هر فرد باعث میشود تا او در مقابل بحران های زندگی برای دفاع از خود سپری داشته باشد که به آن تکیه کند.

حمایت اجتماعی، احساس امنیت و اعتماد به نفس افزایش میدهد و فرد را در مقابل استرس و فشار روانی مقاوم تر می سازد.

۶ـ اندیشیدن به زمان حال :

اندیشیدن به زمان حال و کنار گذاشتن رؤیا ها و آرزو ها برای موقعیت های مناسب تر آرامش ذهنی را افزایش می دهد. همچنین مشغول کردن ذهن به کاری که در حال انجام است و فکر نکردن به زمینه های اضطراب زای آن بسیار مؤثر است.

۷ـ کسب اطلاعات در مورد شرایط تنش زا :

بی اطلاعی از موقعیت فشارآور باعث استرس و اضطراب بیش تری در افراد می شود. کسب آگاهی و اطلاع از شرایط و مواردی فرد که با آن ها مواجه خواهد شد سبب میشود که کمتر دچار نگرانی و دلواپسی شود.

به طور مثال در جریان گذاشتن بیماران از نحوه ی عمل و درد های پس از آن باعث می شود تا آنان کمتر دچار اضطراب شوند.

٨ـ خندیدن :

مطالعات نشان می دهند که خنده از سالمترین راه های جلوگیری از فشار روانی است.

طبق تحقیقات انجام شده، به هنگام خنده، جریان خون در مغز افزایش یافته و هورمونی ضد درد (که باعث احساس خوشی و سلامتی در شخص می شود) در مغز آزاد میشود و میزان هورمون های استرس زا در خون را پایین میآورد.

٩ـ ابراز هیجان بر روی کاغذ:

متخصصان معتقدند که نوشتن ساده ی هیجانات و احساسات بر روی کاغذ موجب تسکین فشارهای روانی ناشی از رویدادهایی چون از دست دادن شغل، مشکلات خانوادگی و … میشود .

درمان اضطراب چیست ؟

درمان اضطراب چیست ؟

درمان اضطراب چیست ؟

در بعضی از موارد اضطراب بدون نیاز به مراجعه به پزشک میتواند درمان شود. به این موارد، اضطراب طبیعی می گویند که طی آن اضطراب به خوبی توسط بیمار کنترل و برطرف میشود (مثل ترس ناشی از امتحان).

در چنین شرایطی اضطراب میتواند توسط اعمال و روشهایی از قبیل حمام گرفتن به مدت طولانی، تنفس عمیق، صحبت کردن با شخصی مورد اعتماد، استراحت در یک اتاق تاریک و … تحت کنترل درآید.

مراجعه به پزشک زمانی ضروری می شود که خود درمانی فرد جواب ندهد، یا فرد دچار هراس بیش از حد یا علایمی جدید و غیر قابل توجیه شود. در آن صورت پزشک درمان دارویی یا درمان غیر دارویی (روش های کلاسیک) را به او پیشنهاد می کند.

درمان دارویی اضطراب

از دارو هایی که امروزه برای درمان اضطراب مورد استفاده قرار می گیرند می توان پروزاک (Prozac)، دارو هایی از خانواده ی بنزودیازپین ها (برای مدت کوتاه)، سرتالین (Sertaline) و … را مثال زد.

عده ای از متخصصان استفاده از بعضی از این دارو ها را (مانند پروزاک، که طبق تحقیقاتی که به تازگی انجام شده است احتمال خودکشی در جوانان را افزایش می دهد) توصیه نمی کنند و درمان های غیر دارویی را پیشنهاد می کنند.

درمان غیر دارویی اضطراب

در این زمینه می توان تن آرامی (آرام سازی، Relaxation)، حساسیت زدایی، توقف تفکر، سرمشق دهی و … را مثال زد. در این روش ها به بیمار آموزش داده می شود که بدن خود را برای مقابله ی مؤثر و مستقیم با عوامل تنشزا آماده کند.

 مشاوره آنلاین مهکام دات کام- اضطراب چیست

منبع مطلب اضطراب چیست: همشهری انلاین



:: بازدید از این مطلب : 296
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : چهار شنبه 15 بهمن 1398
.

آموزش تربیت فرزند زیر نظر استاد هلاکویی

آموزش تربیت فرزند از دکتر فرهنگ هلاکویی از تولد تا 20 سالگی

آموزش فرزندپروری موفق

تربیت فرزند قبل از تولد !!! تا 19 و 20 سالگی

مجموعه کامل و منحصر به فرد تربیت کودک دکتر هلاکویی از تولد تا 20 سالگی

تربیت صحیح و اصولی کودک و نوجوان

تربیت فرزندان از بدو تولد تا سه سالگی

دکتر فرهنگ هلاکویی تربیت کودک

دکتر فرهنگ هلاکویی تربیت نوجوان

ما برای بسیاری از چیزها هزینه می کنیم مثلا برای تفریح برای سرگرمی برای خوردن و …

برای یادگیری بسیاری از آموزش ها هزینه می کنیم مثلا : آموزش زبان انگلیسی ،آموزش موسیقی ، آموزش خیاطی ، آموزش رانندگی ، آموزش بافتنی ، آموزش تعمیرات خودرو و …

آیا وقت آن نرسیده است که برای آموزش فرزندپروری موفق و تربیت صحیح فرزندانمان مختصری هزینه کنیم ؟

دوست دارید فرزندان تان را چگونه تربیت کنید ؟

خرید مجموعه کامل آموزش تربیت فرزند از دکتر فرهنگ هلاکویی از تولد تا 20 سالگی-ارجینال

برای دانلود کامل و تمام مجموعه کامل آموزش تربیت فرزند از دکتر فرهنگ هلاکویی از تولد تا 20 سالگی-ارجینال ( mp3)

 

 

 
 

حجم فایل :521 مگابایت

توجه : در صورت بروز هرگونه مشکل لطفا با ایمیل hraha970@yahoo.com ارتباط برقرار کنید تا در اسرع وقت نسبت به رفع آن اقدام شود.

آموزش تربیت فرزند از دکتر فرهنگ هلاکویی از تولد تا ۱۹ سالگی

آموزش تربیت فرزند از دکتر فرهنگ هلاکویی از تولد تا 20 سالگی

آشنایی با دکتر فرهنگ هلاکوئی :

دکترفرهنگ هلاکوئی دارای درجه دکترا در رشته جامعه شناسی و سه فوق لیسانس در رشته‌های اقتصاد، روانشناسی و مشاور ازدواج، خانواده و کودکان است. او استاد دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران و چند دانشگاه دیگر در داخل و خارج ازایران بوده است .

دکترهلاکوئی مدیر مرکز بهزیستی بورلی هیلزمی‌باشد و به عنوان مشاور ازدواج، خانواده و کودکان دراین مرکز به کار مشغول است. او همچنین سمینار، کنفرانس و کلاسهائی درباره موضوعهای مختلف شناخت، رشد و تکامل فردی و اجتماعی به هموطنان و همزبانان تقدیم می‌دارد.

دکتر فرهنگ هلاکویی جامعه‌شناس و مشاور خانواده و روان‌درمانگر ایرانی ـ آمریکایی است. فرهنگ هلاکویی متولد دهم شهریور ۱۳۲۳ در شهر شیراز است.

هلاکویی دارای مدرک دکترا در رشتهٔ جامعه‌شناسی و سه فوق‌لیسانس در رشته‌های روان شناسی، اقتصاد و مشاورهٔ ازدواج، خانواده و کودکان است.

دکتر هلاکویی در حال حاضر مدیر مرکز بهزیستی بورلی هیلز است و به عنوان مشاور ازدواج، خانواده و کودکان در این مرکز مشغول فعالیت است.

دکتر فرهنگ هلاکوئی اداره کننده برنامه‌ای با نام «رازها و نیازها» است که از ماه مارچ سال۲۰۰۰ در رادیو و تلویزیونهای فارسی زبان بمدت دو ساعت پخش می‌شود.

دراین مدت بیش از دوازده هزار نفر با طرح پرسش‌های خود و بیان مسائل روانی واجتماعی با او گفتگو کرده‌اند.

از ماه اکتبر سال ۲۰۰۴، همزمان با برنامه‌های رادیوئی و جلسات سخنرانی، سلسله برنامه‌های آموزشی را تدارک دیده است که به تدریج از شبکه‌های تلویزیون ایرانی پخش می‌شود.

تربیت مهمترین مسئولیت پدر و مادر نسبت به فرزند است. آینده ی کودک در گرو رفتار صحیح والدین و نشان دادن عکس العملهای مناسب در موقعیتهای خاص است.

در عین حساس بودن تربیت صحیح، با عمل به چند نکته می توان با موفقیت بدان رسید.

مجموعه کامل آموزش تربیت فرزند از دکتر فرهنگ هلاکویی از تولد تا ۱۹ سالگی

مجموعه کامل آموزش تربیت فرزند از دکتر فرهنگ هلاکویی از تولد تا 20 سالگی

مجموعه تربیت فرزند دکتر هلاکویی شامل مجموعه های زیر می باشد :

* فلسفه تربیت فرزندان :

چرا باید در تربیت فرزندان نهایت تلاش و توجه را کرد ؟ جواب این سوال و سوالات دیگر را در این مجموعه بگیرید .

* تربیت فرزند قبل از تولد :

دکتر معتقد می باشند که تربیت فرزند را حداقل از 20 ماه قبل از تولد باید شروع کرد !!!

دانلود یک نمونه از دهها فایل صوتی این مجموعه

* تربیت فرزندان از تولد تا سه سالگی :

کلیه بایدها و نبایدهایی که باید در تربیت فرزندان از بدو تولد تا سه سالگی رعایت شود و مطالب مفید دیگررا می توان در این مجموعه یافت . سه سال مهم و تعیین کننده در تربیت فرزندان که تاثیرات آن در تمام طول زندگی باقی می ماند .

* تریبت فرزندان از سه تا هفت سالگی :

اهمیت این ۴ سال از زندگی فرزندان به این دلیل است که در این سنین کودکان خود را آماده ورود به اجتماع مهد کودک – مدرسه و … می کنند , محیطی غریب و ناآشنا برای کودکان که می توان با تربیت درست در این سنین از اثرات منفی این محیط کاست و به حداقل رساند .

دانلود یک قسمت از فایل های صوتی تربیت کودک و نوجوان دکتر هلاکویی

* تربیت فرزندان از هفت تا سیزده سالگی :

مدرسه , اجتماع و اثرات منفی که ممکن است بر روی یک کودک در این سنین گذاشته شود و برای تمام عمر باقی بماند . مواجه و برخورد و تربیت صحیح فرزندان خود را به طور اصولی آموزش ببینید .

دانلود یک قسمت از فایل های mp3 تربیت کودک و نوجوان دکتر فرهنگ هلاکویی

* تربیت فرزندان از سیزده تا بیست سالگی :

نوجوانی و مشکلات رسیدن به سن بلوغ و مسائل دوران بلوغ همیشه یکی از دغدغه های مهم والدین بوده است .

با کمک این مجموعه می توانید این مشکلات را به حداقل رسانید و در هنگام بروز مشکلات برخورد اصولی با آنها داشته باشید .

نام محصول : دکتر هلاکویی بسته جامع تربیت فرزندان از تولد تا 20 سالگی

وقتی تصمیم می گیرید که صاحب فرزند شوید ، در واقع مسئولیت سنگین و بلند مدت تربیت اورا پذیرفته اید پس به این وظیفه سنگین الهی عاقلانه عمل کنید ….

روش خرید اینترنتی مجموعه کامل آموزش تربیت فرزند از دکتر فرهنگ هلاکویی از تولد تا 20 سالگی-ارجینال (mp3).

خرید اینترنتی به روش دانلود مستقیم و سریع:

دانلود با لینک مستقیم تضمینی و سریع

قیمت: فقط و فقط 20000 تومان (اگر تصمیم به خرید دارید، بدانید که به زودی افزایش قیمت خواهیم داشت).

برای دانلود کامل و تمام مجموعه کامل آموزش تربیت فرزند از دکتر فرهنگ هلاکویی از تولد تا 20 سالگی-ارجینال ( mp3) می توانید

روی لینک پرداخت آنلاین زیر کلیک کنید و همین حالا مستقیما دانلود و استفاده کنید :

 

 
 

حجم فایل :521 مگابایت

توجه : در صورت بروز هرگونه مشکل لطفا با ایمیل hraha970@yahoo.com ارتباط برقرار کنید تا در اسرع وقت نسبت به رفع آن اقدام شود.

در ضمن فایل به صورت mp3  زیپ شده می باشد قبل از استفاده از حالت زیپ خارج کنید.

یک پیشنهاد:

پیشنهاد می کنیم مجموعه خشم و عصبانیت دکتر هلاکویی (معادل دو سی دی = 32 فایل ) را نیز تهیه بفرمایید.

 

کلمات کلیدی :

آموزش فرزندپروری ,  آموزش فرزندپروری موفق ,  آموزش موسیقی ,  تربیت صحیح فرزندانمان ,  تربیت صحیح و اصولی کودک و نوجوان ,  تربیت فرزندان ,  تربیت فرزندان از بدو تولد تا سه سالگی ,  تربیت فرزندان از تولد تا سه سالگی ,  تربیت فرزندان از سیزده تا نوزده سالگی ,  تریبت فرزندان از سه تا هفت سالگی ,  خرید اینترنتی ,  خرید اینترنتی مجموعه کامل آموزش. تربیت فرزند از دکتر فرهنگ هلاکویی ,  خرید سی دی ,  دوران بلوغ ,  دکتر فرهنگ هلاکوئی ,  دکتر فرهنگ هلاکویی تربیت نوجوان ,  دکتر فرهنگ هلاکویی تربیت کودک ,  دکترهلاکوئی ,  فرزندپروری موفق ,  مسائل دوران بلوغ ,  مشکلات رسیدن به سن بلوغ ,  نوجوانی ,  والدین ,  تربيت کودک ,  تربيت کودکان ,  تربيت کودک دکتر هلاکويي ,  تربيت کودک 3 ساله ,  دانلود کتاب تربيت کودک دکتر هلاکويي ,  تربيت کودکان دکتر هلاکويي ,  تربيت فرزندان دکتر هلاکويي ,  تربيت کودک+هلاکويي ,  روانشناسي کودک هلاکويي ,  دانلود تربيت کودک هلاکويي ,  دکتر هلاکويي تربيت کودک ,  سخنراني هاي دکتر هلاکويي



:: بازدید از این مطلب : 296
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : چهار شنبه 4 بهمن 1398
.

دانلود راه های کنترل خشم و عصبانیت دکتر هلاکویی

خرید راه های کنترل خشم دکتر فرهنگ هلاکوییدانلود کنترل خشم دکتر هلاکوییخشم و عصبانیت دکتر هلاکویی دانلودخشم و عصبانیت هلاکوییدانلود خشم و عصبانیت دکتر هلاکوییدانلود کنترل خشم دکتر هلاکویی – پکیج سخنرانی های دکتر هولاکویی

خرید راه های کنترل خشم و عصبانیت

مهارت های زندگی -مهارت کنترل خشم

راه های کنترل خشم و عصبانیت دکتر هلاکویی

دانلود رایگان مجموعه سخنرانی های دکتر هلاکویی-مشاوره روانشناسی

دانلود مجموعه سخنرانی های دکتر هلاکویی-مشاوره روانشناسی

در این مجموعه دکتر فرهنگ هلاکویی به عنوان مدیر مرکز بهزیستی بورلی هیلز درباره اینکه:

خشم چیست ؟ و چگونه باید با احساس خشم برخورد کرد ؟ و راههای مقابله با خشم و عصبانیت ، معرفی 14 نوع خشم و عصبانیت در انسان ، افراد خشمگین و پرخاشگر چگونه فکر می کنند ؟ و … سخنرانی کرده اند.

مطمئنا شنیدن اینکه چگونه مدیریت خشم و عصبانیت داشته باشیم از زبان ایشان برای بسیاری از هموطنان می تواند مفید باشد بی شک یادگیری از استاد هولاکویی می تواند بیشتر و بیشتر در ذهن و جان ما اثر داشته باشد.

اینکه پرخاشگری چیست ؟ شاید این اثر بتواند کمک کند تا علت و علل پرخاشگری کودکان و نوجوانان و همچنین بزرگسالان را بهتر و بهتر درک کنیم و برای کنترل خشم فرزندانمان راه حلی بیندیشیم !

خرید راه های کنترل خشم و عصبانیت دکتر هلاکویی-www.mehcom.com

خرید راه های کنترل خشم و عصبانیت دکتر هلاکویی-www.mehcom.com

به شماره مجوز155/786356

روش خرید اینترنتی و پستی:

برای خرید راه های کنترل خشم و عصبانیت دکتر هلاکویی(اورجینال)، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

توجه توجه !!

با عرض پوزش ، بدلیل برخی مشکلات خرید پستی سی دی های کنترل خشم دکتر هلاکویی انجام نمی شود . اما به منظور رفع این مشکل برای شما لینک دانلود خشم و عصبانیت دکتر هلاکویی را آماده کرده ایم که می توانید همان مجموعه را همین الان دانلود نمایید .

خرید و دانلود فایل مدیریت خشم دکتر هلاکویی:

 

 


:: بازدید از این مطلب : 317
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : چهار شنبه 30 دی 1398
.

معرفی کتاب کار راهنمای غلبه بر اهمال کاری، نگرانی و کمال گرایی یکی از علمی ترین، زیباترین و کاربردی ترین کتابها در زمینه ی مدیریت زمان و برنامه ریزی برای موفقیت می باشد که خواندن آنرا به تمام هموطنان عزیز پیشنهاد می کنم. رامشینی مشاور تحصیلی

کتاب کار راهنمای غلبه بر اهمال کاری، نگرانی و کمال گرایی

کتاب کار راهنمای غلبه بر اهمال کاری، نگرانی و کمال گرایی

 

 

معرفی کتاب کار راهنمای غلبه بر اهمال کاری

در معرفی کتاب کار راهنمای غلبه بر اهمال کاری، نگرانی و کمال گرایی باید گفت که این کتاب زیبا با رویکرد درمان تلفیقی ذهن آگاهی- شناختی رفتاری نوشته شده است.

نویسندگان این کتاب زیبا: پاملاس.ویه گارتز، کوین ل. گورکی

ترجمه: دکتر بنفشه فرزین راد، فرزاد داودی

ناشر: ارجمند

این کتاب شامل 4 بخش و 13 فصل می باشد که به هر فردی کمک می کند تا بتواند اهمال کاری خود را تشخیص و آنرا درمان کند.

آنچه که در کتاب کار راهنمای غلبه بر اهمال کاری، نگرانی و کمال گرایی می خوانید:

بخش اول: آشنایی با اهمال کاری و اضطراب.

فصل 1: شناخت اهمال کاری ناشی از اضطراب.

فصل 2: دلایل اهمال کاری را در خود پیدا کنید.

فصل 3: انگیزه ایجاد کنید و خود را متعهد کنید.

بخش 2: دیدتان را نسبت به اضطراب و اهمال کاری عوض کنید.

فصل 4: بر ترس از شکست با موفقیت غلبه کنید.

فصل 5: می دانید که توانایی انجامش را دارید.

فصل 6: نقایص و عدم قطعیت ها را بپذیرید.

فصل 7: در حال زندگی کنید.

بخش 3: پیش به سوی اهداف تان

فصل 8: با ترسی های تان روبرو شوید.

پیشنهاد مهکام:  کتاب عشق ویرانگر نوشته پروفسور براد جانسون

فصل 9: برای خود اهداف موثری تعیین کنید.

فصل 10: زمان تان را، موثرتر مدیریت کنید.

فصل 11: نوع رابطه تان را تغییر دهید.

بخش 4: تغییرات مثبت خود را حفظ کنید.

فصل 12: حامی داشته باشید.

فصل 13: از عود مجدد جلوگیری کنید.

برای آشنایی بیشتر با محتوای کتاب کار راهنمای غلبه بر اهمال کاری، نگرانی و کمال گرایی بهتر است سخن مترجمانش را بخوانید.

برای خرید کتاب کار راهنمای غلبه بر اهمال کاری، نگرانی و کمال گرایی می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 314
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : چهار شنبه 25 دی 1398
.

احترام به عواطف و احساسات دیگران را به کودک بیاموزیم

سلامت نیوز: کودکان ژاپنی به علت روش تربیت خاصی که دارند بی نظیر هستند. در خصوص تربیت کردن فرزندان شان دارند که بد نیست ما هم از آن ها الهام بگیریم.


قوانین تربیت کودک فرهنگ ژاپن

به گزارش سلامت نیوز به نقل از سایت بدونیم، آن ها قانونمند و مودب هستند و رفتار دوستانه و محبت آمیزی دارند به علاوه اجازه نمی دهند احساسات شان بر آن ها غلبه کند به همین دلیل است که به ندرت در فروشگاه ها و سوپرمارکت های ژاپن کودکی را در حال گریه کردن می بینید. پدر و مادرهای ژاپنی اصول خاصی در خصوص تربیت کردن فرزندان شان دارند که بد نیست ما هم از آن ها الهام بگیریم.

در ژاپن روابط مادر و فرزندی بسیار نزدیک است

در ژاپن روابط بین مادر و فرزند بسیار قوی است. مادر و فرزند کنار هم می خوابند و مادر هنگام بیرون رفتن همیشه کودک را همراه خود می برد. در گذشته مادران ژاپنی از پارچه ای برای بستن کودک به خود استفاده می کردند. ارتباط بین مادر و فرزند بسیار عاطفی است. مادر تمام کارهایی که کودک انجام می دهد را می پذیرد و به او به چشم یک کودک بدون نقص و کامل نگاه می کند.
یکی از قوانین اصلی آن ها این است که کودک تا ۵ سالگی اجازه دارد هر کاری که دلش می خواهد انجام دهد. از نظر کشورهای دیگر این کار افراط است اما در واقع کودک با این روش تربیت درک می کند که بچه خوب و مقبولی است.
این قانون در فرهنگ ژاپن amae نام دارد. این واژه در هیچ زبانی واژه مترادف ندارد اما می توان آن را به این شکل ترجمه کرد: “رویای یک شخص برای دوست داشته شدن” یا “دلبستگی” amae ستون ارتباط بین مادر و فرزند است یعنی کودک می تواند به والدین و عشق و محبت آن ها تکیه کند و والدین سالخورده نیز در آینده از حمایت فرزندشان برخوردار می شوند.
در تحقیقی که دانشمندان آمریکایی و ژاپنی در رابطه با ارتباط بین روش تربیت تشویقی فرزند و رفتار فرزندان انجام شده است به این نتیجه رسیده اند که نگرش مثبت والدین نسبت به کودک رفتارهای مشکل ساز در کودک را کاهش می دهد.

سیستم تربیت فرزند در ژاپن

طبق سیستم تربیت فرزند در ژاپن “کودکان تا قبل از ۵ سالگی کامل هستند، از ۵ تا ۱۵ سالگی مطیع هستند، و در ۱۵ سالگی با والدین برابر هستند. اما بسیاری کشورها این روش تربیت را اشتباه می دانند.
فلسفه و هدف این روش تربیت پرورش یک عضو از جامعه ای است که در آن جامعه منافع شخصی مهم ترین چیز نیست. در واقع والدین ژاپنی شخصی را تربیت می کنند که بتواند هدفش را پیدا کند و در عین حال ارزش های خود را بی ارزش تلقی نکند.

در مرحله اول : والدین عشق بی انتهای خود را نثار کودک می کنند و از او مراقبت می کنند.

در مرحله دوم : عشق آن ها پایانی ندارد. کودک یاد می گیرد که با قوانین جامعه زندگی کند و هدفش را در دنیا پیدا کند. رابطه مادر و فرزند قوی است و کودک سعی می کند تمام تلاش خود را به کار ببرد تا والدینش را ناامید نکند.

در مرحله سوم : کودک عضو کاملی از جامعه می شود.

سلامت نیوز: 5 قانون تربیت کودک که باید از ژاپنی ها بیاموزیم!



:: بازدید از این مطلب : 323
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : سه شنبه 13 تير 1398
.

تغذیه معمول با شیر مادر

به کودکتان هر دو تا سه ساعت و هر زمان که او نشانه های گرسنگی را نشان می دهد شیر دهید. کودک خود را در برنامه تغذیه ای در هر سه تا چهار ساعت مانند یک دستور تغذیه با شیر خشک قرار ندهید. از آن جا که شیر مادر به راحتی قابل هضم است، نوزادانی که با شیر مادر تغذیه می شوند باید بیشتر شیر بخورند.

از استفاده از پستانک اجتناب کنید(در ابتدا)

برای 4 تا 6 هفته اول از پستانک دوری کنید. اگر کودک شما به جای مکیدن پستان، پستانک را بمکد. به انداره شیر مادر را نخواهد گرفت. پستانک هم چنین می تواند کودک شما خسته کند. بنابراین ممکن است هنگامی که سینه مادر را می گیرد به خوبی شیر نخورد. اگر کودک شما با شیر مادر تغذیه می شود و به خوبی وزن می گیرد، می توانید به او پستانک بدهید.

ماساژ دادن نوزاد را یاد بگیرید

ثابت شده که این موضوع فرایند هضم و افزایش وزن را بهبود می بخشد. 

در طول تغذیه نوزادتان را بیدار نگه دارید.سعی کنید به مدت 20 دقیقه در هر بار تغذیه با شیر مادر کودک خود را فعال نگه دارید.اگر نوزاد تازه متولد شده دارید،سعی کنید او را با غلغلک دادن پاها بیدار نگه دارید. حالت شیردهی خود را تغییر دهید. پوشک او را عوض کنید و آروغ او را بگیرید یا از روش شیردهی گزینه ای استفاده کنید. 

غذاهای جامد را متوقف کنید یا کاهش دهید، به خصوص اگر نوزاد کمتر از 6 ماه دارید، اکثر مواد غذایی جامد دارای کالری و مواد غذایی کمتری نسبت به شیر مادر هستند، به علاوه آن ها تمایل دارند جایگزین(به جای افزودن به آن) شیر مادر با مواد مغذی بیشتر بشوند. 

مسائل مربوط به تامین شیر مادر:

اگر برای تامین شیردهی با شیر مادر اقداماتی را برای افزایش تولید شیر خود انجام می دهید.

  • علاوه بر تغذیه معمول با شیر مادر، شما می توانید بین تغذیه با شیر مادر برخی از غذاهای تقویت کننده شیر مادر را استفاده کنید یا سعی کنید با گیاه یا چای شیردهی کنید.
  • مکمل در نظر بگیرید.
  • اگر پزشک نوزاد شما فکر می کند که مکمل لازم است، ممکن است مجبور شوید کودک خود را با تغذیه اضافی بر شیر مادر یا شیر خشک کودک تغذیه کنید.
  • نزدیک به کودکتان بخوابید( این کار باعث افزایش پرولاکتین و فراوانی شیر دهی می شود)
  • اگر نوزاد نارس دارید، ابتدا او را با شیر مادر تغذیه کنید.
  • سپس بعد از تغذیه، شیر اضافی به او بدهید. شما هم چنین می توانید سعی کنید شیر آغوز خود را از شیر اصلی خود جدا کنید.شیر اصلی چربی و کالری بالاتری دارد که می تواند وزن کودک شما را بیشتر افرایش دهد.

تغذیه با شیرمادر

ثابت ماندن وزن نوزاد و راه های درمان آن

آیا باید تغذیه با شیر مادر را متوقف کرد؟

تا زمانی که برای کودک شما بی خطر باشد. می توانید منحصرا به تغذیه با شیر مادر ادامه دهید.

بسته به وضعیتتان ممکن است فقط برای راحتی تصمیم بگیرید که بخشی شیرهی را انجام دهید. اگر کودک را از شیر مادر می گیرید. می توانید به طور انحصاری از تقویت کننده استفاده کنید و شیر خشک به کودک بدهید. یا به فرزند خود ترکیبی از آن دو را بدهید. همیشه انتخاب با شماست.

شیر خشک کودک یک جایگزین بی خطر است. و برای بسیاری از مادران این تنها راه برای اطمینان از داشتن یک کودک سالم که در حال رشد است و به خوبی وزن می گیرد. می باشد. دستیابی به این هدف مهم ترین چیز است.

اگر شما نیاز به تغییر دادن برنامه شیردهی خود برای انجام دارید. 

احساس خوبی داشته باشید که بهترین کار را انجام داده اید و کارهایی برای خود و فرزندتان انجام می دهید.



:: بازدید از این مطلب : 315
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : سه شنبه 4 تير 1398
.

تست روانشناسی خشم و عصبانیت – آزمون های روانشناسی

تربیت فرزند دکتر هلاکویی از تولد تا 20 سالگی+دانلود

تست روانشناسی خشم و عصبانیت

 تست روانشناسی خشم و عصبانیت که یک خودآزمون روانشناسی است به ما می گوید آیا در زمره افراد عصبانی و پرخاشگر محسوب می شویم ؟ یا از جمله کسانی هستیم که مهارت مدیریت خشم را یاد گرفته اند و آنرا به کار می برند.
تست خشم و عصبانیت خودتان را اندازه بگیرید ؟ - تست های روانشناسی-www.mehcom.com

تست خشم و عصبانیت خودتان را اندازه بگیرید ؟ – تست های روانشناسی-www.mehcom.com

آیا مهارت های زندگی را به خوبی آموخته اید ؟ آیا می دانید که پرخاشگري کودکان و نوجوانان می تواند نمودی از خشم و عصبانیت پدر و مادر در خانواده باشد ؟ آیا در مهارت کنترل خشم خود مشکل دارید ؟ آیا خشمتان را از روش ناسالمی که به خودتان و دیگران صدمه می زند ابراز می کنید؟
خشم چیست ؟
خشم یک عکس العمل قدرتمند است که می تواند بر ارتباطات اجتماعی و خانوادگی شما تاثیر بگذارد . پس چه بهتر که برای جلوگیری از ابراز آن با روش های نادرست و صدمه زننده ، راه هاي کنترل خشم و عصبانيت را بیاموزیم . ولی قبل از آن باید ابتدا خود را بسنجیم و با نقایص احتمالی خود بیشتر آشنا شویم . آزمون 25 سوالی زیر برای این منظور طراحی شده است .
قبل از انجام آزمون و تست روانشناسی زیر توجه کنیم :
  • آزمون را فقط در 15 دقیقه و با دقت و صحت کامل پاسخ دهید.
  • جواب سوالات را با توجه به رفتارتان در یک سال گذشته پاسخ دهید.

تست خشم و عصبانیت

1 – من عصبانیتم را نسبت به همه چیزهایی که ناراحتم می کند نشان نمی دهم ، ولی وای از روزی که عصبانیتم را نشان دهم.

الف- درست

ب- غلط

2- من هنوز هم وقتی در مورد بدی هایی که دیگران در حقم انجام داده اند فکر می کنم عصبانی می شوم.

الف- درست

ب- غلط

3- معطلی در صف یا منتظر دیگران ماندن واقعا من را آزرده می کند.

الف-درست

ب- غلط

4-من به راحتی کنترلم را از دست می دهم.

الف-درست

ب- غلط

5- من با افراد نزدیکم دعواهای فیزیکی داشته ام.

الف- درست

ب- غلط

6-من گاهی اوقات شبها بیدار می مانم و در مورد چیز هایی که در طول روز آزارم داده اند فکر می کنم.

الف-درست

ب- غلط

7- وقتی کسی حرفی میزند یا کاری می کند که من را ناراحت می کند من معمولا در همان موقع چیزی نمی گویم ولی بعد زمان زیادی به این که چه جوابی باید می دادم و عکس العملی نشان می دادم فکر می کنم.

الف- درست

ب- غلط

8- برایم خیلی سخت است کسی را که در حقم بدی کرده است ببخشم.

الف- درست

ب- غلط

9- وقتی کنترلم را از دست می دهم از دست خودم عصبانی می شوم.

الف- درست

ب- غلط

10-مردم وقتی آن گونه که باید رفتار کنند رفتار نمی کنند یا طوری عمل می کنند انگار از چیزی ناراحتند واقعا من را می رنجانند.

الف- درست

ب- غلط

11- اگر واقعا در مورد چیزی ناراحت شوم .ممکن است این مساله بعد تر من را مریض کند. مثلا سردرد یا دل درد یا تهوع یا لکنت زبان.

الف- درست

ب- غلط

12-افرادی که به آنها اطمینان کرده ام گاهی من را به پایین کشیده اند ویا من را با حس عصبانیت و خیانت تنها گذاشته اند.

الف- درست

ب- غلط

13- وقتی مسایل به طریقی که من می خواهم پیش نمی رود غمگین می شوم.

الف- درست

ب- غلط

14-من مستعد به این هستم که چنان شدید نا امید شوم نتوانم آن را به راحتی از ذهنم خارج کنم.

الف- درست

ب- غلط

15- بارها شده است که چنان عصبانی شده ام که آنچه انجام داده ام یا گفته ام را اصلا به یاد نمی آورم.

الف- درست

ب- غلط

16- بعد از مشاجره با کسی من از خودم متنفر می شوم.

الف- درست

ب- غلط

17- من به خاطر اخلاقم تا به حال در شغلم دچار مشکل شده ام.

الف- درست

ب- غلط

18- وقتی عصبی می شوم حرفهایی می زنم که بعدا نمی توانم آن ها را باز گو کنم.

الف- درست

ب- غلط

19-بعضی افراد از عصبانیت من می ترسند.

الف- درست

ب- غلط

20-وقتی عصبانی می شوم و داد و بیداد می کنم یا صدمه می زنم خودم را با خوردن یا دارو یا الکل آرام می کنم.

الف-درست

ب- غلط

21-وقتی کسی به من ناسزا بگوید یا به من آسیب بزند می خواهم هر چه زود تر همه چیز را با خاک یکسان کنم.

الف- درست

ب- غلط

22-بار ها شده است که چنان عصبانی شده ام که کنترل اعمالم را از دست داده ام و به دیگران صدمه زده ام یا وسایل را شکسته ام.

الف- درست

ب- غلط

23-بار ها شده است که من در حد ارتکاب به قتل هم عصبانی بوده ام.

الف- درست

ب- غلط

24-بعضی وقتها چنان احساس صدمه و تنهایی می کنم که حس می کنم می توانم خودم را بکشم.

الف- درست

ب- غلط

25- من واقعا انسانی عصبی ام ومی دانم من نیاز دارم که کنترل اعصاب و عصبانیتم را یاد بگیرم زیرا این عصبانیت تا کنون برایم مشکلات زیادی ایجاد کرده است.

الف- درست

ب- غلط

نتایج:

اگر به تمام سوالات یا یکی از چها سوال آخر جواب درست داده باشید مشکل مدیریت خشم دارید حتما از متخصص کمک بگیرید.

اگر بین 5 تا 9 مورد مورد جواب” درست” را انتخاب کرده اید شما مهارت مدیریت خشم عادی دارید.کمک گرفتن از یک متخصص شما را عالی تر می کند.

اگر بین 0 تا 4 مورد جواب “درست” را انتخاب کردید شما در مهارت های کنترل خشم بسیار عالی و فراتر از عادی هستید.

منبع: mentalhelp میگنا

مهکام مجله اینترنتی آموزش خانواده – تست های روانشناسی

مشاوره آنلاین مهکام :   راه های کنترل خشم و عصبانیت دکتر هلاکویی

 



:: بازدید از این مطلب : 425
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : سه شنبه 4 مرداد 1398
.

تولد نوزاد نارس یا زایمان زود هنگام:

نوزادان کوچکتر یا افرادی که قبل از 37 هفته به دنیا آمده اند، ممکن است قدرت یا انرژی لازم را برای زمان طولانی نداشته باشند تا تمام شیری که نیاز دارند را از سینه مادر بگیرند.

آن ها هم چنین بیشتر از حد معمول خواب هستند و مشکلات پزشکی مانند زردی یا کم آبی بدن را تجربه می کنند. که حتی می تواند تغذیه با شیر مادر را دشوار تر کند.

مشکلات دهانی :

موضوع نگه داشتن سینه مادر ، بلعیدن پستان با نوک بزرگ پستان مادر، برای هر کودکی می تواند سخت باشد. با این حال، نوزادان با دهان کوچک و یا یک مسئله فیزیکی مانند کوتاهی زبان یا شکاف لب و کام می توانند مشکل پستان مادر را بگیرند.

زردی :

نوزادان مبتلا به زردی ممکن است توناژ زردی روی پوستشان داشته باشند. این موضوع می تواند بچه ها را بسیار خواب آلود و بی علاقه نسبت به تغذیه با شیر مادر بکند.

 ریفلاکس :

نوزادان مبتلا به ریفلاکس پس از تغذیه، بالا می آورند یا استفراغ می کنند، آن ها نه تنها از شیر تغذیه می نمی کنند، بلکه اسید حاصل از ریفلاکس می تواند گلو و مری آن ها را تحریک کند و تغذیه با شیر مادر را دردناک کند.

 بیماری:

نوزادان مبتلا به بیماری یا عفونت ممکن است از شیر مادر تغذیه نکنند، آن ها ممکن است افرایش وزن نداشته باشند و حتی وزنشان کاهش پیدا کند، به خصوص اگر اسهال داشته باشند یا استفراغ کنند.

 مسائل عصبی :

مسایل عصبی مثل سندروم داون می تواند مانع از توانایی کودک در نگه داشتن سینه مادر و پرستار به طور صحیح شود.

مشکلات کودکان
چه چیزی باعث ثابت ماندن وزن نوزاد می شود؟
اگر نوزاد شما وزن نمی گیرد چه کار باید بکنید؟

اگر در مورد افزایش وزن کودکتان یا عدم وجود آن نگران هستید ضروری است که در اسرع وقت کودک خود را به مرکز مراقبت های بهداشتی خود نشان دهید. بارها در بخش نوزاد در نمناک گفته ایم که پزشک کودک شما را معاینه و وزن می کند و به شما نظرش در مورد این که چه انتظاری باید از کودکتان داشته باشید، می دهد. او هم چنین استراتژی هایی که ممکن است برای شما و فرزندتان مناسب تر باشد، و هم چنین زمانی که باید برای بررسی های دیگر نزد او بازگردید را به شما خواهد گفت.

برخی از چیزهایی که ممکن است بخواهید لحاظ کنید یا این که ممکن است به شما پیشنهاد شود:

گرفتن سینه توسط فرزندتان را بررسی کنید. مطمئن شوید که کودک شما به درستی سینه شما را می گیرد.می توانید اگر نیاز دارید از یک دوست که تجربه شیردهی دارد، پزشکتان ، یک مشاور تغذیه شیر مادر، یا مادران در یک گروه تغذیه با شیر مادر برای کمک سوال بپرسید.



:: بازدید از این مطلب : 360
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : سه شنبه 31 تير 1398
.

تربیت فرزند دکتر هلاکویی از تولد تا 20 سالگی+دانلود

بنر تبلیغاتی مدیریت خشم دکتر هلاکویی-1397

راه های کنترل خشم و عصبانیت دکتر هلاکویی

تربیت فرزند دکتر هلاکویی از تولد تا 20 سالگی+دانلود

خرید راه های کنترل خشم دکتر فرهنگ هلاکوییدانلود کنترل خشم دکتر هلاکوییخشم و عصبانیت دکتر هلاکویی دانلودخشم و عصبانیت هلاکوییدانلود خشم و عصبانیت دکتر هلاکوییدانلود کنترل خشم دکتر هلاکویی – پکیج سخنرانی های دکتر هولاکویی –

خرید راه های کنترل خشم و عصبانیت

مهارت های زندگی -مهارت کنترل خشم

راه های کنترل خشم و عصبانیت دکتر هلاکویی

دانلود رایگان مجموعه سخنرانی های دکتر هلاکویی-مشاوره روانشناسی

دانلود مجموعه سخنرانی های دکتر هلاکویی-مشاوره روانشناسی

در این مجموعه دکتر فرهنگ هلاکویی به عنوان مدیر مرکز بهزیستی بورلی هیلز درباره اینکه:

خشم چیست ؟ و چگونه باید با احساس خشم برخورد کرد ؟ و راههای مقابله با خشم و عصبانیت ، معرفی 14 نوع خشم و عصبانیت در انسان ، افراد خشمگین و پرخاشگر چگونه فکر می کنند ؟ و … سخنرانی کرده اند.

مطمئنا شنیدن اینکه چگونه مدیریت خشم و عصبانیت داشته باشیم از زبان ایشان برای بسیاری از هموطنان می تواند مفید باشد بی شک یادگیری از استاد هولاکویی می تواند بیشتر و بیشتر در ذهن و جان ما اثر داشته باشد.

اینکه پرخاشگری چیست ؟ شاید این اثر بتواند کمک کند تا علت و علل پرخاشگری کودکان و نوجوانان و همچنین بزرگسالان را بهتر و بهتر درک کنیم و برای کنترل خشم فرزندانمان راه حلی بیندیشیم !

خرید راه های کنترل خشم و عصبانیت دکتر هلاکویی-www.mehcom.com

خرید راه های کنترل خشم و عصبانیت دکتر هلاکویی-www.mehcom.com

به شماره مجوز155/786356

روش خرید اینترنتی و پستی:

برای خرید راه های کنترل خشم و عصبانیت دکتر هلاکویی(اورجینال)، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

توجه توجه !!

با عرض پوزش ، بدلیل برخی مشکلات خرید پستی سی دی های کنترل خشم دکتر هلاکویی انجام نمی شود . اما به منظور رفع این مشکل برای شما لینک دانلود خشم و عصبانیت دکتر هلاکویی را آماده کرده ایم که می توانید همان مجموعه را همین الان دانلود نمایید .

روش خرید و دانلود فایل مدیریت خشم دکتر هلاکویی:

مبلغ فایل : 10000 تومان

فرمت فایل : mp3

حجم فایل صوتی : 83 مگابایت

 

دکتر هلاکویی خشم عصبانیت – هلاکویی خشم و عصبانیت – مدیریت خشم هلاکویی – دانلود خشم هلاکویی – دکتر هلاکویی خشم و عصبانیت – فرهنگ هلاکویی خشم و عصبانیت – خشم و عصبانیت هلاکویی دانلود – کنترل خشم هلاکویی – خشم هلاکویی – خشم دکتر هلاکویی – کنترل خشم دکتر هلاکویی – مدیریت خشم دکتر هلاکویی – خشم و عصبانیت دکتر هلاکویی – دانلود کنترل خشم دکتر هلاکویی – خشم و عصبانیت دکتر هلاکویی دانلود – خشم و عصبانیت هلاکویی – دانلود خشم و عصبانیت دکتر هلاکویی – دانلود کنترل خشم دکتر هلاکویی



:: بازدید از این مطلب : 928
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : سه شنبه 29 تير 1398
.

دفعات شیردهی بیش از حد کوتاه:

نوزادان تازه متولد شده باید برای حدود 8 تا 10 دقیقه از شیر مادر تغذیه کنند. همانطور که فرزند شما بزرگتر می شود، تا زمانی که نیاز به شیر مادر برای مدت طولانی ندارد.در طول چند هفته اول، سعی کنید او را بیدار نگه دارید و به طور مداوم تا زمانی که شما می توانید به او شیر بخورانید.

درد یا ناراحتی :

اگر کودک شما به علت آسیب زایمانی یا عفونت مانند برفک در دهانش احساس راحتی نداشته باشد، ممکن از شیر مادر به خوبی تغذیه نشود و به آرامی وزن بگیرد.

کم بودن یا تاخیر در تولید شیر :

بعضی از مادران ممکن است در شروع تولید شیر تاخیر داشته باشند و به این معنی است که تولید شیر به آرامی یا به طور کامل پایان می یابد.مادران دیگر از شیر کمتری برخوردارند، که می تواند علل مختلفی داشته باشد که ممکن است به صورت جداگانه یا به صورت ترکیبی اثر بگذارد تا میزان شیری که کودک از پستان مادر دریافت می کند را کاهش دهد.خبر خوب این است که تقریبا به آسانی می توان میزان ذخیره کم شیر را بهبود بخشید.

اگر چه که این موضوع شایع نیست، برخی از مسائل پزشکی می تواند باعث تولید کم شیر مادر شود شما هنوز هم می توانید مقدار کمی شیر تولید کنید، اما مشکل تر است.این کار نیاز به درمان و رفتن و به مراجعه به پزشک دارد.

علت وزن نگرفتن نوزاد دو ماهه
بررسی دلایل ثابت ماندن وزن نوزاد
عوامل خطر ساز برای افزایش وزن ؛ چه زمانی ثابت ماندن وزن نوزاد نگران کننده است؟

درحالی که بیشتر نوزادان تازه متولد شده و کودکان به خوبی با شیر مادر تغذیه می شوند و وزن می گیرند، بعضی از نوزادان به احتمال زیاد به سختی با شیر مادر تغذیه می شوند.زمانی که یک کودک در معرض خطر ابتلا به مشکلات شیردهی است، شانس رشد و افزایش وزن با سرعت کم، بالاتر است. چند عارضه معمولی که می تواند روی سرعت وزن گرفتن تاثیر بگذارند، عبارتند از:

    عفونت گوش
    برفک
    ریفلاکس
    کم خونی
    آلرژی
    مشکلات زبان و عفونت های دستگاه ادراری

تولد نوزاد نارس یا زایمان زود هنگام:

نوزادان کوچکتر یا افرادی که قبل از 37 هفته به دنیا آمده اند، ممکن است قدرت یا انرژی لازم را برای زمان طولانی نداشته باشند تا تمام شیری که نیاز دارند را از سینه مادر بگیرند.

آن ها هم چنین بیشتر از حد معمول خواب هستند و مشکلات پزشکی مانند زردی یا کم آبی بدن را تجربه می کنند. که حتی می تواند تغذیه با شیر مادر را دشوار تر کند.

مشکلات دهانی :



:: بازدید از این مطلب : 336
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : سه شنبه 27 تير 1398
.

علت ثابت ماندن وزن نوزاد و راه های درمان آن  

اگر نوزاد شما که از شیر مادر تغذیه می کند وزن نگرفت چه کاری باید انجام دهید؟ اکثر نوزادانی که از شیر مادر تغذیه می کنند، در یک الگوی ثابت و مورد انتظار ، تا زمانی که به خوبی تغذیه می شوند، وزن می گیرند. اما اگر خودتان به نوزاد شیر می دهید و او به آرامی یا به طور غیر مداوم وزن اضافه می کند، ممکن است به اندازه کافی شیر از پستان مادر نمی گیرد.ثابت ماندن وزن نوزاد

تغذیه مناسب، قطعا برای رشد و پرورش نوزاد ضروری است. اگر فکر می کنید که نوزاد شما به اندازه مورد انتظار وزن نمی گیرد، در این مطلب در مورد اینکه به دنبال چه باشید و چه کاری باید انجام دهید راه هایی آمده است.

آیا مهم است تعیین کنیم که آیا کودک با مشکل افزایش وزن مواجه است یا خیر ؟

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع، نگاهی به رشد طبیعی نوزادانی که از شیر مادر تغذیه می کنند، می اندازیم. در این مطلب مهم از نمناک یک طرح اولیه سریع از بعضی از چیزهایی که هنگامی که کودک به خوبی رشد نمی کند، و باید به آن ها توجه کرد آمده است.

افزایش وزن معمولی برای نوزادی که از شیر مادر تغذیه می کند:

همه نوزادان با روند خاص خود رشد می کنند، اما افزایش وزن کودک باید دنباله رو یک الگوی نسبتا ثابت باشد. نوزادانی که از شیر مادر تغذیه می شوند، در طی هفته اول می توانند تا 10 درصد از وزنی که هنگام تولد داشتند را از دست بدهند سپس با گذشت دو هفته از تولد، باید وزن از دست دفته خود را دوباره به دست آورد.

پس از آن، برای سه ماه آینده یا بیشتر، نوزادانی که با شیر مادر تغذیه می شوند باید در روز حدود کمی افزایش وزن داشته باشد.البته، هر نوزاد تازه متولد شده متفاوت است و بعضی از بچه ها معمولا نسبت به دیگران کند تر رشد می کنند.

بنابراین تا زمانی که نوزاد شما به خوبی شیردهی شود و معاینه سلامتی او را به عنوان هدف قرار دهید، ممکن است که افزایش وزنِ کمتر او مهم نباشد.

علت نگرانی:

افزایش وزن بهترین چیزی است که نشان می دهد یک نوزاد شیر مادر را به اندازه کافی دریافت می کند.هنگامی که کودک وزن کمتری نسبت به وزن مورد انتظار دارد، می تواند بدین معنا باشد که به اندازه کافی شیر دریافت نمی کند.

اگر نوزاد تازه متولد شده شما در دو هفته به وزن هنگام تولد خود برنگشت یا بعد از آن به طور مرتب وزن نگرفت، ممکن است نشان دهنده این باشد یک موضوع مانع از دریافت کافی شیر از پستان مادر می شود.

استفاده از ترازو در خانه ؟

وزن کردن نوزاد خود در خانه، جایگزین بردن نوزادتان نزد متخصص اطفال نیست.با این وجود، می تواند راهی عالی برای همکاری با پزشک فرزندتان باشد تا اطمینان حاصل شود که فرزند شما از نظر مقدار وزن به سلامتی رسیده است.

افزایش وزن سریع نوزاد
ثابت ماندن وزن نوزاد چه علتی دارد؟
دلایلی که ممکن است نوزاد شما به علت آن وزن نگیرد و ثابت بماند

دلایل متعددی وجود دارد که چرا نوزاد شما به اندازه کافی شیر از پستان مادر دریافت نمی کند، تا به طور مداوم افزایش وزن داشته باشد.

برخی از موارد عبارتند از:

 گرفتن ضعیف پستان :

گرفتن خوب پستان به کودک شما اجازه می دهد تا شیر مادر را از سینه شما بیرون بکشد بدون این که خسته شود. اگر کودک تان به درستی قادر به گرفتن نباشد یا فقط به نوک پستان دسترسی داشته باشد، نمی تواند شیر مادر را به خوبی دریافت کند.

شیردهی نامنظم:

شیردهی نوزاد تازه متولد شده باید حداقل هر دو تا سه ساعت در طول روز و شب، برای 6 تا 9 هفته اول باشد.اگر او بیشتر شیر خواست، سینه را به او بازگردانید.



:: بازدید از این مطلب : 312
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : سه شنبه 26 تير 1398
.

تغییر نوزاد نشانه رشد ناگهانی است یا شیر نا کافی ؟
اگر نوزادتان به خوبی تغذیه می کند، و ناگهان به نظر می رسد تمام وقت پرستار می خواهد و راضی نیست ممکن است با تامین شیر مادر مشکلی نداشته باشد و جهش رشد باشد.
همه کودکان فرد منحصر به فردی هستند و در زمان های مختلف رشد می کنند. دوره ای که نوزادان ممکن است جهش رشد داشته باشند در حدود ده روز، سه هفته، شش هفته، سه ماه و شش ماه است . در طی جهش رشد، کودک اغلب با شیر تغذیه می شود. این افزایش شیردهی معمولا تنها چند روز طول می کشد، و لازم است بدن را تحریک کند تا شیر مادر بیشتری برای برآورده کردن نیازهای غذایی رو به رشد خود ، تولید کند.
 
خوابیدن نوزادان در طول شب :
در طول دو ماه اول، نوزاد شما باید هر 2 تا سه ساعت، حتی در طول شب ، شیربخورد. بعد از دو ماه، برخی از کودکان در طول شب کشش بیشتری خواهند داشت دوباره، هر کودکی متفاوت است، در حالی که برخی از کودکان تا سه ماه در طول شب می خوابند، برخی دیگر ممکن است تا ماه ها طول بکشد. همین الگوی خواب نیز برای شیر خشک نوزادان نیز صادق می کند و این نشانه این نیست که نوزادتان به اندازه کافی شیر نمی خورند .
برای بررسی کودکان به طور منظم به دکتر مراجعه کنید؛ می توانید پزشک اطفال یا پزشک را در عرض چند روز که از بیمارستان مرخص شدید ملاقات کنید تا وزن کودک را چک کند ، و مطمئن شوید شیر مادر به خوبی آنها را تغذیه می کند بسیار مهم است در فواصل زمانی منظم پزشک را ملاقات کنید . در این دیدارها، دکتر کودکتان را معاینه تا رشد مناسب را چک کند.
نوزاد شیر مادر
خواب آرام و با کیفیت نوزاد نشانه مناسب بودن شیر مادر
چه زمانی باید با پزشک نوزاد خود تماس بگیرید؟
نوزاد شما به خوبی تغذیه نمی کند.
کودک خیلی خواب آلود و اغلب برای شیر خوردن بیدار نمی شود.
ادرار آن ها صورتی، قرمز، خیلی تیره ، زرد پررنگ یا داشتن کم تر از شش پوشک مرطوب در روز بعد از پنج روز از زندگی
کودک با اینکه مکرر شیر می خورد اما گریه می کند
اینها نشانه هایی هستند که نشان می دهد نوزاد کامل سیر نشده . با پزشک و یا مشاور شیردهی صحبت کنید تا کودک مورد معاینه قرار گیرد و تکنیک شیردهی تان بررسی شود. هرچه زودتر مشکلی که ممکن است را بررسی کنید، حل آن آسان تر خواهد بود.



:: بازدید از این مطلب : 320
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : سه شنبه 22 تير 1398
.

علائم سیر نشدن نوزاد با شیر مادر

نداشتن شیر به اندازه کافی ، نگرانی معمول است که بسیاری از مادران شیرده دارند یک مادر، میزان دقیق شیر مصرفی کودکش  را با بطری می تواند اندازه گیری کند. اما اگر نوزاد با شیر مادر تغذیه می کند، سیستم اندازه گیری بر روی سینه ها وجود ندارد بنابراین، چگونه خواهید دانست شیر برای کودک کافی است  ؟خوب، در حالی که شما نمی توانید میزان شیر پستان را اندازه گیری کنید، قطعا راه های دیگری وجود دارد که متوجه نیاز کودک شوید و یا بهتر گوییم مطمئن شوید که نوزاد شما با شیر مادر به اندازه نیاز بدنی اش تغذیه می شود یا خیر؟ در ادامه این بخش از کودک نمناک به آنها اشاره خواهیم کرد.تغذیه نوزاد با شیر مادر

نوزاد شیر مادر
نکاتی در مورد تغذیه نوزاد با شیر مادر
نشانه های تغذیه مناسب و کافی نوزاد با شیر مادر
در اینجا نشانه هایی وجود دارد که نشان می دهد کودک به اندازه کافی شیر مادر را خورده است
افزایش وزن:
افزایش وزن نوزاد بهترین نشانه است که کودک نشان می دهد شیر مادر به عنوان تغذیه او کافی است. در چند روز اول زندگی، برای نوزاد شیر خوار طبیعی است که 10 ٪ وزن بدن خود را از دست بدهد. اما بعد از چند روز اول، افزایش مداوم وزن بهترین راه برای تایید این است که نوزادتان به اندازه کافی تغذیه می کند.
 
علائم دیگری که باید مراقب باشید:
نوزاد تازه متولد شده هر روز 2 تا 3 ساعت یکبار یا 8 تا 12 بار در روز به خوبی تغذیه می کند.
حدود پنجمین روز از زندگی کودک باید 6 تا 8 پوشک از او تعویض شود
هنگام مکیدن پستان ، شیر را در دهان کودک می بینید بعد از شیر دهی پستان ملایمتر از قبل می شود
کودک بعد از پرستاری راضی به نظر می رسد و بین شیر خوردن می خوابد.
نوزاد شیر مادر  
تغییراتی در رشد نوزاد به نشانه ناکافی بودن شیر مادر برای تغذیه او
آیا تخیله شکم نشانه قابل اعتمادی است ؟
اولین تخلیه ای که کودک انجام می دهد مامیزه نام دارد و ضخیم ، چسبنده و سیاه ، سبز تیره است . نوزاد تازه متولد شده تا دو روز حداقل چند بار تخلیه دارد پس از آن که مامیزه از بدن عبور کرد تخلیه به رنگ سبز و زرد تبدیل می شود
در طول چند هفته اول، کودک باید دو یا چند حرکت روده در روز داشته باشد ، اما بعد از چند هفته اول، الگوی تخلیه تغییر می کند. هر کودکی متفاوت است. بعد از حدود یک ماه، طبیعی است کودک با هر تغییر پوشک یک پوشک کثیف داشته باشد. اما همچنین حرکت روده کودک هر چند روز یا حتی یک بار در هفته طبیعی است. شیر مادر تغذیه نهایی است و به راحتی هضم می شود. بنابراین برای برخی از کودکان خیلی تخلیه ندارند ، به همین دلیل، کثیف کمتری بوجود می آید.



:: بازدید از این مطلب : 305
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : سه شنبه 21 تير 1398
.

اینجوری جشن تولد خیلی بیشتر خوش می گذره
جشن تولد ، میزبانی جشن تولد
اگر به جشن تولد می روید خوش اخلاق باشید و در مراسم با یکدیگر شوخی کنید، آواز بخوانید و کمک کنید که مراسم به بهترین نحو ممکن برگزار شود.
چه کار کنیم که در جشن تولد خیلی خوش بگذره

برای برگزاری هر چه بهتر جشن تولد و ایجاد یک فضای شاد و لذت بخش در تولد ، مهمانان و میزبان نکاتی را باید رعایت نمایند تا جشن به خوبی و خوشی برگزار شود . در این بخش از نمناک راه کارهایی را به شما آموزش می دهیم که با استفاده از آن می توانید جشن شاد و زیبایی داشته باشید تا به همه خوش بگذرد.جشن تولد
کی و چه زمانی جشن تولد بگیریم؟

بهترین زمان گرفتن جشن تولد روزهای چهارشنبه و یا پنجشنبه است که بچه ها روز بعد تعطیل هستند و به مدرسه نمی روند . گرفتن جشن تولد در شب جمعه اصلا خوب نیست چرا که ممکن است تا دیر وقت ادامه یابد و بچه ها صبح شنبه را با خستگی آغاز نمایند.

همچنین معمولا جشن تولدها در شب برگزار می شود و فقط یک سری تولدهای کودکانه که بچه های مهدکودک را دعوت می کنند، در بعد از ظهر برگزار می شود.

تولد گرفتن
بهترین زمان جشن تولد
چه جوری برویم جشن تولد؟

اگر به جشن تولد دعوتید، آقایان کت شلوار و خانم ها لباس شب و ماکسی نپوشند و لباسی برتن کنند که حالت اسپرت داشته باشد و راحت باشد تا اگر برف شادی بررویشان ریخت ناراحت نشوند.

حتما قبل از شرکت در جشن تولد ضدعرق استفاده کنید، چون معمولا جنب و جوش در چنین مراسمی زیاد است. یک ساعت زودتر آماده شوید و راه بیافتید تا در ترافیک نمانید و اگر مراسم تولدتان بعد از شام است یک چیز سبک بخورید که جا برای خوردن کیک داشته باشید.

تولد نوجوانان
نکاتی برای قبل از رفتن به مراسم جشن تولد
برای جشن تولد چی بگیریم؟

اگر می خواهید برای کسی که به جشن تولدش دعوت هستید هدیه تهیه کنید ، به سن و جنس و نسبت فامیلی اش با خودتان توجه نمایید. اگر تولد بچه ها می روید، برای باقی بچه های احتمالی هم هدیه های کوچک بگیرید که مجلس را روی سرشان نگذارند.

هرگز پول به جای کادو ندهید زیرا این را می رساند که شما کمترین فکری برای خرید هدیه نکرده اید پس حداقل یک کارت هدیه دهید . اگر تولد یک پسر بچه می روید برای خودش هدیه بگیرد نه اینکه وسایل خانه کادو ببرید.

هدیه تولد
هدیه ای مناسب برای جشن تولد
حال و هوای جشن تولد را بدانید

حتما قبل از رفتن به تولد آماری از شرکت کنندگان در تولد بگیرید تا بفهمید آنان چه شخصیتی دارند زیرا فضا در برخی تولد ها بسیار سنگین است و اگر شما با کلاه بوقی وارد مجلس شوید، خودتان را مسخره عالم و آدم کرده اید.

رعایت کنید

اگر همه افراد حاضر در تولد جوان بودند و هم سن و سال خودتان ، می توانید سرو صدا کنید و ولوم ضبط را بالا ببرید اما اگر در این مراسم پیرمرد و پیرزنی حضور داشتند که خیلی اعصاب سر و صدا نداشتند ، آنقدر شلوغ نکنید تا طرف شاکی شود و چیزی به شما بگوید.

نکات تولد



:: بازدید از این مطلب : 317
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : سه شنبه 17 تير 1398
.

غذاهای کمکی به نوزاد بعد از 6 ماهگی

همه کودکان باید تا 6 ماهگی فقط از شیر مادر تغذیه کنند و در پایان 6 ماهگی والدین باید پله به پله تغذیه کمکی را برای آنها آغاز نمایند . تمام مادران از زمانی که می خواهند به کودکشان غذای کمکی بدهند ، نگران هستند که شاید نتوانند به خوبی نیازهای تغذیه ای کودکشان را برطرف کنند. اگر شما نیز جزو این دسته مادران هستید این بخش از نمناک را مطالعه نمایید تا بهترین غذای کمکی نوزادان و طرز تهیه آنها آشنا شوید.غذای کمکی

غذای کمکی
شروع غذای کمکی نوزاد بعد از 6 ماهگی
بعد از 6 ماهگی به نوزاد چه غذاهای کمکی بدهیم؟

همزمان با شروع غذای کمکی تغذیه با شیر مادر باید همچنان مکرر و برحسب میل و تقاضای شیرخوار ادامه داشته و حتی دفعات تغذیه با شیر مادر افزایش می یابد. همچنین در این زمان باید براساس نیاز کودک به او آب جوشیده سردشده داد.
غذای کمکی در هفته اول ماه هفتم

در هفته اول ماه هفتم غذای کمکی را باید با فرنی آرد برنج آغاز کرد . در روز اول باید یک بار در روز این غذا را به مقدار یک قاشق مرباخوری به کودک بدهیم و در روزهای دیگر کم کم دفعات آن را افزایش دهیم اما این افزایش باید برحسب میل و تقاضای شیرخوارباشد . در پایان هفته مقدار غذای کمکی که می توانیم به کودک بدهیم 12 قاشق مربا خوری می باشد. البته غذای اصلی کودک شیر مادر می باشد.
غذای کمکی نوزاد در هفته دوم ماه هفتم

در این هفته می توانید به کودکتان حریره بادام بدهید . این غذای کمکی را نیز مانند فرنی از یک ق مرباخوری در روز آغاز کنید و در پایان هفته به 12 قاشق مرباخوری برسانید . در این هفته باید تا حدودی حریره بادام را جایگزین فرنی نمود یعنی می توانید هر وعده به جای فرنی حریره بادام به کودک دهید و یا یک وعده فرنی و وعده بعد حریره بادام دهید.

غذا خوردن نوزاد
فرنی و حریر بادام برای نوزاد
غذای کمکی در دو هفته آخر ماه هفتم

در این هفته سوپ نیز به برنامه غذایی نوزاد اضافه می شود اما همچنان غذای اصلی شیر مادر است. در روز اول صبح و عصر و شب از فرنی یا حریره بادام استفاده کنید اما در ظهر در کنار فرنی یا حریره بادام، یک قاشق مرباخوری سوپ هم به کودک بدهید . روزهای دیگر از مقدار حریر بادام و فرنی کم کنید و به مقدار سوپ اضافه نمایید تا مقدار سوپ به 3 تا 6 قاشق مرباخوری در هر وعده برسد.

بهترین سوپ برای کودک

    در ابتدای شروع سوپ ، داخل آن یک تکه گوشت بدون چربی گوسفند یا مرغ بریزید و همراه با برنج و هویج بپزید.
    هر سه روز یکبار یک نوع سبزیجات مانند جعفری، گشنیز، لوبیا سبز، کدو سبز، کرفس، گوجه فرنگ، کدو حلوایی به آن اضافه کنید.
    به سوپ کودکتان نمک، شکر یا چاشنی نزنید.
    کدو، کرفس، لوبیا سبز ابتدا بپزید و سپس به سوپ اضافه کنید.
    در آخرین لحظات پخت سوپ سبزیجات را اضافه نمایید تا ویتامین های آن از بین نرود.
    تا پایان یک سالگی به سوپ کودکتان اسفناج اضافه نکنی



:: بازدید از این مطلب : 318
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : سه شنبه 13 تير 1398
.

روابط دختر و پسر

آسیب شناسی روابط دختر و پسر یکی از موارد مهمی می باشد که باید در گستره آسیبهای اجتماعی ایران بیشتر به آن پرداخته شود . و دختران و پسران جوان و نوجوان ما بیشتر به جوانب مختلف روابط دختر و پسر پی ببرنند و با آگاهی کامل بتوانند از مزایای این نوع رابطه استفاده کنند بدون اینکه دچار آسیب شوند ،صدمه ببینند و از همه مهمتر به گناه بیافتند!

وای به حال آنهایی که یک رابطه عشقی نافرجام را تجربه می‌کنند

داشتم دفتر تلفن‌‌ام را ورق می‌زدم که چشم‌ام افتاد به یک نام و تلفن خط‌ خورده. دقیق‌تر نگاه کردم....

شماره یکی از همکاران‌ام بود که از پیش ما رفته بود؛ نه فقط از محل کار ما، اصلا از ایران رفته بود تا کنار همسرش زندگی تازه‌ای را در کشوری دیگر آغاز کند. روی شماره تلفن‌اش خط زده بودم و نوشته بودم: «یادش به خیر!» اگرچه سعی می‌کنم کلا آدم‌ احساساتی‌ای نباشم اما دست خودم نیست و در پایان هر رابطه‌ای با دوستانم، حس غریبی به سراغ‌ام می‌آید که حتی اگر بعد از مدت‌ها خاطره‌ای مرا به آن روزها ببرد، همه تلخی‌ها و شیرینی‌های آن رابطه دوباره در ذهن‌ام زنده می‌شود.

خانم مرادی، همکار من بود و البته دو سال بودن در کنار او، مرا وابسته کرده بود. با خودم فکر می‌کردم وقتی آدم‌ها در روابط دوستانه‌شان اینقدر وابسته می‌شوند، وای به حال آنهایی که یک رابطه عشقی نافرجام را تجربه می‌کنند. امیدوارم همه ارتباط‌هایی که با آشنایی و علاقه شروع می‌شود، جاودانه شود و همه دختر و پسرهای عاشق امروز به همسران مهربان فردا بدل شوند و رابطه‌شان هرگز ناکام نشود. به همین موضوع فکر می‌کردم که یکی از همکاران، ایمیلی را به‌ام رساند و گفت: «این ایمیل برای صفحه «با خوانندگان» آمده.» ایمیل «خانم یگانه» (که در ایمیل خود، خواسته بود او را به این نام بنامیم) خیلی ناراحت‌ام کرد؛ چون دیدم آرزویی که کردم، برآورده نشد و شاید خیلی‌ها وقتی این داستان را بخوانند آن را مشابه زندگی خود بیابند. با دکتر بدری‌سادات بهرامی، روان‌شناس مشاور خانواده درباره همین موضوع حرف زدم و او راه‌حل‌هایی ارایه داد تا امثال «یگانه» از زندگی لذت ببرند.

قصه رابطه دختر و پسر ها

هر هفته داستان زندگی مردم را می‌خوانم تا شاید به نمونه‌ای مشابه خودم برسم و بدانم که باید چه کنم اما شما به این قصه مهم که داستان زندگی بسیاری از دخترها و شاید برخی از پسرهای امروز است نپرداخته‌اید. منظورم قصه دخترهایی است که به قصد ازدواج با پسری که به آنها ابراز علاقه می‌کند، آشنا می‌شوند و وقتی حس می‌کنند رابطه عشقی آنها دوطرفه است، ناگهان می‌فهمند رودست خورده‌اند و طرف مقابل فقط قصد داشته احساسات او را به بازی بگیرد. تا به حال سه مورد این‌چنینی برای من اتفاق افتاده است. اولی در دوران دبیرستان بود که حس کردم خام بودن من باعث شده که آن پسر را نشناسم. بعد از آن در دوره دانشگاه به پسری که دو ترم از من بالاتر بود دل‌بسته شدم و به او و حرف‌های عاشقانه‌ای که می‌زد، اعتماد کردم اما خیلی اتفاقی فهمیدم که او این رفتار را با دو دختر دیگر هم دارد و به خاطر رابطه چندماهه‌ای که داشتیم آن‌قدر سرخورده شدم که چند واحد درسی‌ام را افتادم و مدتی افسرده شدم. حالا هم که 26 ساله هستم و در یک شرکت کامپیوتری کار می‌کنم با یکی از همکاران‌ام که در بخش دیگری مشغول است، دوست شده‌ام. او می‌گوید تمایل دارد فعلا با من فقط دوست باشد و اگر شرایط ازدواج مهیا شد شاید ازدواج کنیم.

نمی‌دانم باید چه کار کنم؟ اگر به او اهمیت ندهم، شاید دیگر به چنین موقعیتی برنخورم و بعدها افسوس بخورم اما از طرفی می‌ترسم که او نیز مثل قبلی‌ها با احساسات‌ام بازی کند و دست‌آخر هم از ازدواج طفره برود. کاملا گیج شده‌ام و نمی‌توانم تصمیم بگیرم...



:: بازدید از این مطلب : 311
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : سه شنبه 22 تير 1398
.

بهترین روش ها برای تربیت کودکان

درک شخصیت و خلق و خوی کودک یکی از اصلی ترین شیوه های تربیتی مناسب کودکان است که سبب شناسایی بهتراستعدادها و تمایلات کودکان نیز می شود.روش های متفاوتی برای تربیت کودک وجود دارد که والدین می توانند با آگاهی از آن ها کودکان خود را تربیت کنندو یک روش قطعی و صحیح برای تربیت کودکان وجود ندارد.تربیت کودک

محبت به کودکان
روش های تربیتی برای کودکان

4 شیوه تربیت برای کودکان :
1- محبت کم، محدودیت کم کودک
2- محبت کم، محدودیت زیاد کودک
3- محبت زیاد، محدودیت کم کودک
4- محبت زیاد، محدودیت زیاد کودک
نحوه برخورد با کودکان

نحوه برخورد والدین با کودکان ارتباط مستقیمی با تربیت آنان دارد . برخورد های تربیتی والدین شامل میزان عشق و محبت و محدودیت هایی برای فرزندانشان است به طوری که مجبت والدین به فرزندان موجب ایجاد احساس آرامش کودکان و برقراری ارتباط بهتر کودک با والد می شود،هم چنین والدین با محدودیت هایی که برای فرزندان خود قایل می شوند می توانند عکس العمل غیر متعادل وتندی در مقابل رفتار کودک خود نشان ندهند و در مقابل او سلطه جویانه ظاهر شوند .

واکنش تند والدین در مقابل کودکان سبب می شود والدین کودکان خود را تنبیه بدنی کنند و هیچ پیشبرد تربیتی برای کودکان ندارد اما واکنش متعادل باعث می شود تا والدین به نتیجه دلخواه خود در تربیت کودک برسند.

والدین باید با بهره گیری از این 4 روش و الگوهای متفاوت تربیتی ، یک شیوه متعادل تربیتی را بکار گیرند وعشق خود را نثار کودکان کرده و با تعیین محدودیت ها، آن ها را در مسیر درست قراردهند.

والدینی که از شیوه تربیتی محبت زیاد در مقابل کودکان استفاده می کنند،باید صحبت بیشتری با فرزندان خود داشته باشند ووقت بیشتری را صرف آن ها کنند .

محدودیت کودکان
محبت به کودک و وقت گذراندن با آن ها
 روش های تربیتی صحیح فرزندان در خانواده

والدینی که از روش قرار دادن محدودیت های زیاد برای تربیت کودکان استفاده می کنند باید قبول کنند که روش صحیحی را به کار نمی برند و مانند زمان های قدیم دیکتاتورانه با کودکان رفتار می کنند. هدف از تربیت کودکان، باید آموزش احترام گذاشتن متقابل به آن ها و آماده کردن آن ها برای پیروی از قوانین اجتماعی است و فرقی نمی کند که کدام شیوه تربیتی را بکار می برید.

شما باید شیوه تربیتی را انتخاب کنید که با آن ارتباط بهتری برقرار کرده اید . برخی از والدین شیوه ای را بر می گزینند که والدینشان برای تربیت آنان داشته است زیرا می پندارند که این شیوه بر روی آنان تاثیر گذار بوده اما برخی از والدین با شیوه تربیتی که والدینشان برای آنان داشته به هیچ وجه موافق نیستند.

محبت و محدودیت زیاد بهتر از محبت و محدودیت کم عمل می کند زیرا میزان محبت و محدودیت کم سبب ایجاد شخصیت پایین در کودکان می شود.برخی از والدین به دلیل اینکه کودکانشان برداشت منفی از گفته ها و کارهایشان نداشته باشند ترجیح می دهندهیچ کاری به کار فرزندش نداشته باشند که چنین تصوری کاملا سطحی و به علت ساده کردن وظایف است و هیچ تاثیری درتربیت فرزند ندارد.



:: برچسب‌ها: دکتر هلاکویی , تربیت هلاکویی , تربیت کودک، تربیت فرزند ,
:: بازدید از این مطلب : 313
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : سه شنبه 11 تير 1398
.

آموزش تربیت فرزند از دکتر فرهنگ هلاکویی از تولد تا 20 سالگی

تربیت فرزند دکتر هلاکویی از تولد تا 20 سالگی+دانلود

آموزش تربیت فرزند زیر نظر استاد هلاکویی

آموزش تربیت فرزند از دکتر فرهنگ هلاکویی از تولد تا 20 سالگی

آموزش فرزندپروری موفق

تربیت فرزند قبل از تولد !!! تا 19 و 20 سالگی

مجموعه کامل و منحصر به فرد تربیت کودک دکتر هلاکویی از تولد تا 20 سالگی

تربیت صحیح و اصولی کودک و نوجوان

تربیت فرزندان از بدو تولد تا سه سالگی

دکتر فرهنگ هلاکویی تربیت کودک

دکتر فرهنگ هلاکویی تربیت نوجوان

ما برای بسیاری از چیزها هزینه می کنیم مثلا برای تفریح برای سرگرمی برای خوردن و …

برای یادگیری بسیاری از آموزش ها هزینه می کنیم مثلا : آموزش زبان انگلیسی ،آموزش موسیقی ، آموزش خیاطی ، آموزش رانندگی ، آموزش بافتنی ، آموزش تعمیرات خودرو و …

آیا وقت آن نرسیده است که برای آموزش فرزندپروری موفق و تربیت صحیح فرزندانمان مختصری هزینه کنیم ؟

دوست دارید فرزندان تان را چگونه تربیت کنید ؟

خرید مجموعه کامل آموزش تربیت فرزند از دکتر فرهنگ هلاکویی از تولد تا 20 سالگی-ارجینال



:: برچسب‌ها: تربیت فرزند , دکتر هلاکویی , تربیت کودک , تربیت کودک سه ساله , تربیت نوجوان ,
:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : سه شنبه 11 تير 1398
.

تبادل لینک مفید است یا مضر است ؟  


تبادل لینک به صورت کل خلاف خط مشی‌های است که گوگل و سایر موتورهای جستجو معتبر برای سنجش کیفیت یک سایت تعیین کرده‌اند. گوگل اعلام کرده است که کسانی که برای افزایش پیچ رنک و سایر حقه‌ها، اقدام به تبادل لینک می‌کنند ضربه دیده و اسپم خواهند شد.

تبادل لینک سبب افزایش بازدید، پیچ رنک، و رتبه در الکسا می‌شود؟
ممکن است تبادل لینک در صورتی سبب افزایش بازدید شود که کاربر از سایتی که لینک شما در آن قرار دارد وارد سایت شما گردد و پس از ورود کاربران ممکن است تغییراتی در رتبه الکسا سایت شما بیاید، و در مورد پیچ رنک؛ پیچ رنک هیچ گاه سبب نمی‌شود که سایت شما در SERPs (رتبه بالا در جستجو) قرار بگیرد، چون اگر به این صورت می‌بود تمامی کاربران با تبادل لینک و یا خرید لینک به رتبه های نخست دست میافتند.


تبادل لینک خودکار سبب افت بازدید و اسپم شدن در گوگل می‌گردد؟
بله. از آنجایی که ذکر شد تبادل لینک خلاف خط مشی گوگل است بنابراین کسانی که دست به این کار بزنند از SERPs و یا نمایش در صفحات اول نتیجه موتور جستجوگر گوگل محروم خواهند شد.

 

تبادل لینک رایگان و اتوماتیک در سایت‌ها انجام دهیم یا خیر؟
خیر. چون سایت‌های که چنین سیستم‌های تبادل لینک رایگان را ایجاد می‌کنند لینک‌های خارجی زیادی دارند، لینک آن‌ها هیچ قدرت ندارد و وجود لینک شما در اکثر آنها به جای نفع به سایت شما ضرر می‌رساند.

تبادل لینک سه طرفه چیست؟ و نسبت به دو طرفه ضرر کمتری دارد؟
تبادل لینک سه طرفه را می‌توان با این مثال واضح کرد: اگر سه سایت را به نام‌های «سایت 1 » «سایت 2» «سایت 3» مد نظر بگیرد و سایت شما «سایت 1» باشد، شما لینک «سایت 2» را در سایت خود قرار می‌دهید ولی «سایت 2» لینک شما را در سایت خود قرار نمی‌دهد در عوض لینک شما را در «سایت 3» قرار می‌دهد.

در مورد ضرر آن نسبت به تبادل لینک 2 طرفه نیز باید بگوییم که هیچ فرقی نمی‌کند و از این تکنیک حدود 6 سال برای دور زدن گوگل و دیگر موتورهای جستجوگر استفاده می‌شد.

تبادل لینک سالم و درست وجود دارد؟ اگر دارد چطور؟
خیر. حتی تبادل لینک 3 طرفه هم پیشنهاد نمی‌گردد، چون کلاً تمام انواع تبادل لینک‌ها که برای افزایش پیج رنک و محبوبیت در گوگل انجام می‌گردد از سوی گوگل منع شده است، ولی اگر یک سایتی دارید که نیاز به درج لینک است حتماً در آن از Nofollow استفاده کنید تا به سایت شما آسیبی نرساند و اگر تعداد لینک‌های موجود در سایت شما نا مرتبط به موضوع سایت شما، تبلیغاتی، بسیار زیاد و غیره مفید برای کاربران شما نیست می‌توانید بدون Nofollow قرار دهید.

تبادل لینک باعث کاهش رتبه سایت/وبلاگ شده است، چه کنم؟
بسیار سریع لینک‌های تبادلی که از سایت‌ها قرار داده‌اید حذف یا Nofollow کنید و از آنانی هم با آن‌ها تبادل لینک انجام داده‌اید درخواست کنید که لینک شما را Nofollow و یا حذف کنند.

لینک سالم و طبیعی که باعث افزایش پیچ رنک،بازدید و الکسا گردد چگونه است؟
لینک‌های خوب، سالم و طبیعی که سبب افزایش پیچ رنک، ورودی گوگل، افزایش رنک الکسا می‌گردند دارای مشخصه های زیر هستند.

  1.     از سایتی که نسبت به رتبه خود حاوی لینک‌های خروجی زیادی نباشد. (الگوریتم پاندا)
  2.     از سایتی که دارای محتوا کپی، تکراری و اسپم نباشد. (الگوریتم پاندا)
  3.     از سایتی که از سوی گوگل جریمه نشده باشد.
  4.     از سایتی که لینک‌های ورودی سالم داشته باشد.
  5.     از سایتی که هم موضوع سایت شما باشد. (البته گوگل موضوع سایت‌ها را به خوبی شناسایی می کند و نیازی به هم زبانی نیست)
  6.     از سایتی که لینک شما را به صورت مخفی درج نکند.
  7.     به صورت تکراری از تمام صفحات یک سایت به سایت شما اشاره نکنند. (الگوریتم پنگوئن)
  8.     در عنوان لینک‌های خوب تکرار کلمات کلیدی پر جستجو را نداریم. (الگوریتم پنگوئن)


 

 



:: برچسب‌ها: تبادل لینک اتوماتیک , تبادل لینک هوشمند , تبادل لینک , اتوماتیک , تبادل لینک هوشمند , لینک سالم , گوگل ,
:: بازدید از این مطلب : 1120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : چهار شنبه 19 شهريور 1393
.

مزایا و فواید تبادل لینک

تبادل لینک یعنی  مالکین دو وب سایت توافق می کنند تا  مابین سایت های خود لینک سازی کنند. نتیجه این کار افزایش رتبه ی هر دو سایت در موتورهای جستجو و نتیجتا سئو خواهد بود.

برخی از فواید استفاده از تبادل لینک از این قرار است :

تاثیر لینک دو طرفه  در موتور جستجو  با وجود اینکه بسیار کاهش پیدا کرده است، اما هنوز بر روی رتبه بندی های موتور جستجو تاثیر گذار است.
برای استفاده از آن  باید سایت های بسیاری را پیدا کرده که هنوز تبادل لینک انجام نداده اند. مستقیما با وب مستر ارتباط برقرار کرده و درخواست تبادل لینک کنید.
حتما از وب سایت های معتبر و با کیفیت استفاده کنید،  لینک شما نباید در صفحه ای قرار بگیرد که هزاران لینک دیگر وجود دارد.

تبادل لینک معمولا رایگان است. برای انجام این کار پول ندهید، مگر اینکه ارزش زیادی داشته باشد. اما اگر خواستید این کار بکنید حداقل از سایت های سرویس تبلیغاتی لینک متنی خریداری کنید.

3 Anchor text  یا Link Text را انتخاب کنید که به بهینه سازی سایتتان کمک کند.

4 سعی کنید همیشه لینک های تبادلی خود را در مهمترین صفحات قرار دهید. از صفحه خانگی خود دوری کنید، بهتر است یک صفحه لینک درست شود.
با این کار می توانید اختیار و قدرت سایت خود را بدست بگیرید.

درمقاله بعدی درباره ضررها و آسیب های تبادل لینک صحبت خواهیم کرد.



:: برچسب‌ها: تبادل لینک , تبادل لینک رایگان , تبادل لینک هوشمند , تبادل لینک دو طرفه , فواید تبادل لینک , مزایای تبادل لینک ,
:: بازدید از این مطلب : 863
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : سه شنبه 18 شهريور 1393
.

 



:: برچسب‌ها: تبادل لینک - تبادل لینک رایگان-تبادل لینک هوشمند- تبادل لینک دوطرفه-تبادل لینک اتوماتیک ,
:: بازدید از این مطلب : 956
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : یک شنبه 16 شهريور 1398
.

تبادل لینک چیست ؟

تبادل لینك چیست ؟

واقعا تبادل لینک چیست ؟ برای این که بدانیم تبادل لینک چیست ؟ متن زیر را به صورت کامل مطالعه کنید!

تبادل لینک اگر می‌خواهید دیگران به شما لینک بدهند، سایت خوبی داشته باشید. این اصل اول است. هیچ کس به یک سایت در حال ساخت، یک سایت ناقص، یک سایت با صفحه بندی معیوب لینک نمی‌دهد.

از این مهمتر باید مطالب خوبی هم در سایت داشته باشید. نوشتن اینکه «قرار است اینجا نظراتم درباره بحران دارفور بنویسم» کسی را ترغیب نمی کند به شما لینک بدهند. اول برای مدتی وبلاگ خوبی بنویسید تا اگر کسی به شما لینک داد مطمئن باشد که خوانندگانش را به جای بدی نفرستاده است.

تبلیغاتی نباشید و پاپ آپ باز نکنید  اگر یک سایت تجاری یا یک سایت پر از تبلیغات دارید احتمال اینکه دیگران به شما لینک بدهند کمتر است. بخصوص اگر این دیگران، نویسندگان وبلاگهای معمولی و غیر تجاری باشند.

درخواست لینک برای اینجور سایت‌ها دقیقا مثل این است که شما دائما از «خارج» کاسه و بشقاب و لباس دست دوم و اثاث منزل و ... بیاورید و هر روز به «دوستان» زنگ بزنید و درخواست کنید که در مهمانی‌ها شما را دعوت کنند تا بیایید و جنس بفروشید. کار جالبی نیست.

تبادل لینک شخصی و با معنا درخواست کنید وقتی می خواهید از کسی بخواهید که به شما لینک بدهد بدانید که از چه کسی درخواست می‌کنید. فرستادن نامه‌های مشابه برای آدم‌های مختلف کار جالبی نیست و معمولا به لینک گرفتن از یک سایت خوب منتهی نمی‌شود و تنها کاری که می‌کند این است که شما را مشهور می‌کند به اینکه در به در به دنبال لینک از همه هستید.  افراد را رو در رو بشناسید ارتباط چهره به چره و پیوستن به شبکه های اجتماعی را فراموش نکنید.

این یک بده بستان اقتصادی دوستی در مقابل لینک نیست بلکه مفهوم انسانی شبکه اجتماعی است. اگر من برای لینک با کسی دوست شوم یا با کسی گپ بزنم، دارم یک مفهوم انسانی را به لجن می کشم.  با یک میلیون نفر تبادل لینک نکنید اگر احساس می کنید چون به کسی لینک می دهید طرف هم باید به شما لینک بدهد، دقت کنید که به یک میلیون نفر لینک ندهید تا ده هزار نفر به شما لینک بدهند. 

پیشقدم شوید اگر احساس می کنید وبلاگ کسی مناسب تبادل لینک با شما است، به او لینک بدهید و بعد از او درخواست لینک کنید. در این صورت هم به هیچ وجه تهدید نکنید که اگر لینک ندهد لینکش را بر می دارید. درباره سایتتان توضیح بدهید شما معتقد هستید که لینکتان باید در سایت طرف مقابل باشد و نیست. نتیجه دو چیز بیشتر نیست:

یا طرف این اعتقاد را ندارد که لینک شما باید در سایتش باشد یا از سایت شما بی اطلاع است. پس به شکل خلاصه و واضح توضیح بدهید که درباره چه چیزی می نویسید و چگونه وبلاگی دارید. انتظار نداشته باشید که یک وبلاگ نویس حرفه ای وقتی خواند «منم مثل خودت وب می نویسم.تبادل لینک کنیم؟» وقت بگذارد و بیاید سایت شما را ببیند.

سعی کنید توضیح کاملتری درباره وبلاگتان بدهید ولی نه آنقدر که طرف اصولا حوصله نکند بخواند.  از عبارت‌های تکراری و آزاردهنده استفاده نکنید مطمئن باشید اگر برنامه ای بود که درخواست های تبادل لینک را تشخیص می داد و حذف می کرد، بسیاری از مردم از آنها استفاده می کردند.

از عبارت‌های تکراری مثل «تبادل لینک» یا «لینکا عوض» و «بهم بلینک» و ... اجتناب کنید. سعی کنید پیشنهاد تبادل لینک را در حین یک صحبت منطقی پیشنهاد دهید تا نامه صرفا پیشنهاد تبادل لینک نباشد. به اشتراک مطالب خود و طرف مقابل اشاره کنید و پیشنهاد کنید که تبادل لینک به خوانندگان هر دو طرف کمک خواهد کرد.

از افراد حوزه خودتان درخواست لینک کنید  هر وبلاگی حوزه کاری خاصی دارد. من درباره سایبراسپیس و آزادی بیان می‌نویسم. هر جایی که رسیدید از هر کسی درخواست نکنید سایت شما را ببیند و تبادل لنیک کند. مخاطبان خود را محدود کنید و نتیجه بهتری خواهید گرف  همانطور که می دانید تبادل لینک تاثیر مهمی در افزایش بازدید و رتبه ی سایت می شود. پس همین حالا برای تبادل لینک اقدام نمایید.

تبادل لینک - تبادل لینک رایگان-تبادل لینک هوشمند- تبادل لینک دوطرفه-تبادل لینک اتوماتیک

برای تبادل لینک با ما همین الان اقدام کنید.


تبادل لینک چیست



:: برچسب‌ها: تبادل لینک چیست ؟ , تبادل لینک چیست , تبادل لینک - تبادل لینک رایگان-تبادل لینک هوشمند- تبادل لینک دوطرفه-تبادل لینک اتوماتیک ,
:: بازدید از این مطلب : 838
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : شنبه 15 شهريور 1393
.

 



:: برچسب‌ها: تبادل لینک اتوماتیک , تبادل لینک هوشمند , تبادل لینک , اتوماتیک , تبادل لینک هوشمند ,
:: بازدید از این مطلب : 849
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : چهار شنبه 12 شهريور 1398
.

تبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-تبادل لینک رایگانتبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-تبادل لینک رایگانتبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-تبادل لینک رایگانتبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-تبادل لینک رایگان تبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-تبادل لینک رایگانتبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-تبادل لینک رایگانتبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-تبادل لینک رایگانvتبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-تبادل لینک رایگان



:: برچسب‌ها: تبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-تبادل لینک رایگان ,
:: بازدید از این مطلب : 488
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : دو شنبه 27 مرداد 1393
.

sdvgWSتبادل لینک اتوماتیک.تبادل لینک هوشمند.تبادل لینک. اتوماتیک.تبادل لینک هوشمندتبادل لینک اتوماتیک.تبادل لینک هوشمند.تبادل لینک. اتوماتیک.تبادل لینک هوشمندتبادل لینک اتوماتیک.تبادل لینک هوشمند.تبادل لینک. اتوماتیک.تبادل لینک هوشمند==========================تبادل لینک اتوماتیک.تبادل لینک هوشمند.تبادل لینک. اتوماتیک.تبادل لینک هوشمند----------------------------تبادل لینک اتوماتیک.تبادل لینک هوشمند.تبادل لینک. اتوماتیک.تبادل لینک هوشمند4444444444444تبادل لینک اتوماتیک.تبادل لینک هوشمند.تبادل لینک. اتوماتیک.تبادل لینک هوشمند236تبادل لینک اتوماتیک.تبادل لینک هوشمند.تبادل لینک. اتوماتیک.تبادل لینک هوشمند



:: برچسب‌ها: تبادل لینک اتوماتیک , تبادل لینک هوشمند , تبادل لینک , اتوماتیک , تبادل لینک هوشمند ,
:: بازدید از این مطلب : 675
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : سه شنبه 21 مرداد 1393
.

تبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-تبادل لینک رایگانتبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-تبادل لینک رایگانتبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-تبادل لینک رایگانتبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-تبادل لینک رایگانتبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-تبادل لینک رایگانتبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-تبادل لینک رایگانتبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-تبادل لینک رایگانتبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-تبادل لینک رایگانتبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-تبادل لینک رایگانتبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-تبادل لینک رایگانتبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-تبادل لینک رایگانتبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-تبادل لینک رایگانتبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-تبادل لینک رایگانتبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-تبادل لینک رایگانتبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-تبادل لینک رایگانتبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-تبادل لینک رایگانتبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-تبادل لینک رایگانتبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-تبادل لینک رایگانتبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-تبادل لینک رایگانتبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-تبادل لینک رایگانتبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-تبادل لینک رایگانتبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-تبادل لینک رایگانتبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-تبادل لینک رایگانتبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-تبادل لینک رایگانتبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-تبادل لینک رایگانتبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-تبادل لینک رایگان



:: برچسب‌ها: تبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-تبادل لینک رایگان ,
:: بازدید از این مطلب : 673
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : شنبه 18 مرداد 1393
.

تبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-تبادل لینک رایگانb

تبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-تبادل لینک رایگان

تبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-تبادل لینک رایگان

تبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-تبادل لینک رایگان



:: بازدید از این مطلب : 476
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : سه شنبه 14 مرداد 1393
.

تبادل لینک - تبادل لینک رایگان-تبادل لینک هوشمند- تبادل لینک دوطرفه-تبادل لینک اتوماتیک

تبادل لینک - تبادل لینک رایگان-تبادل لینک هوشمند- تبادل لینک دوطرفه-تبادل لینک اتوماتیک

تبادل لینک - تبادل لینک رایگان-تبادل لینک هوشمند- تبادل لینک دوطرفه-تبادل لینک اتوماتیکn

تبادل لینک - تبادل لینک رایگان-تبادل لینک هوشمند- تبادل لینک دوطرفه-تبادل لینک اتوماتیک

تبادل لینک - تبادل لینک رایگان-تبادل لینک هوشمند- تبادل لینک دوطرفه-تبادل لینک اتوماتیک

تبادل لینک - تبادل لینک رایگان-تبادل لینک هوشمند- تبادل لینک دوطرفه-تبادل لینک اتوماتیک

تبادل لینک - تبادل لینک رایگان-تبادل لینک هوشمند- تبادل لینک دوطرفه-تبادل لینک اتوماتیکتبادل لینک - تبادل لینک رایگان-تبادل لینک هوشمند- تبادل لینک دوطرفه-تبادل لینک اتوماتیکتبادل لینک - تبادل لینک رایگان-تبادل لینک هوشمند- تبادل لینک دوطرفه-تبادل لینک اتوماتیکتبادل لینک - تبادل لینک رایگان-تبادل لینک هوشمند- تبادل لینک دوطرفه-تبادل لینک اتوماتیکتبادل لینک - تبادل لینک رایگان-تبادل لینک هوشمند- تبادل لینک دوطرفه-تبادل لینک اتوماتیکتبادل لینک - تبادل لینک رایگان-تبادل لینک هوشمند- تبادل لینک دوطرفه-تبادل لینک اتوماتیکتبادل لینک - تبادل لینک رایگان-تبادل لینک هوشمند- تبادل لینک دوطرفه-تبادل لینک اتوماتیکتبادل لینک - تبادل لینک رایگان-تبادل لینک هوشمند- تبادل لینک دوطرفه-تبادل لینک اتوماتیکتبادل لینک - تبادل لینک رایگان-تبادل لینک هوشمند- تبادل لینک دوطرفه-تبادل لینک اتوماتیکتبادل لینک - تبادل لینک رایگان-تبادل لینک هوشمند- تبادل لینک دوطرفه-تبادل لینک اتوماتیکتبادل لینک - تبادل لینک رایگان-تبادل لینک هوشمند- تبادل لینک دوطرفه-تبادل لینک اتوماتیکتبادل لینک - تبادل لینک رایگان-تبادل لینک هوشمند- تبادل لینک دوطرفه-تبادل لینک اتوماتیکتبادل لینک - تبادل لینک رایگان-تبادل لینک هوشمند- تبادل لینک دوطرفه-تبادل لینک اتوماتیکتبادل لینک - تبادل لینک رایگان-تبادل لینک هوشمند- تبادل لینک دوطرفه-تبادل لینک اتوماتیکتبادل لینک - تبادل لینک رایگان-تبادل لینک هوشمند- تبادل لینک دوطرفه-تبادل لینک اتوماتیکتبادل لینک - تبادل لینک رایگان-تبادل لینک هوشمند- تبادل لینک دوطرفه-تبادل لینک اتوماتیکتبادل لینک - تبادل لینک رایگان-تبادل لینک هوشمند- تبادل لینک دوطرفه-تبادل لینک اتوماتیکتبادل لینک - تبادل لینک رایگان-تبادل لینک هوشمند- تبادل لینک دوطرفه-تبادل لینک اتوماتیک



:: برچسب‌ها: تبادل لینک - تبادل لینک رایگان-تبادل لینک هوشمند- تبادل لینک دوطرفه-تبادل لینک اتوماتیک ,
:: بازدید از این مطلب : 472
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : دو شنبه 13 مرداد 1393
.

����� ��� - ����� ��� �����-����� ��� ������- ����� ��� ������-����� ��� ������تبادل لینک - تبادل لینک رایگان-تبادل لینک هوشمند- تبادل لینک دوطرفه-تبادل لینک اتوماتیک



:: بازدید از این مطلب : 518
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : دو شنبه 13 مرداد 1393
.

بنگلور پليس+ عکس و نقشه

بنگلور پليستبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-تبادل لینک رایگان=تبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-تبادل لینک رایگان=تبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-تبادل لینک رایگان

Bangalore palace

 بنگلور پليس یکی از اماکن دیدنی بنگلور میباشد که مورد توجه گردشگران است . 

بنگلور پليس  یا همان کاخ بنگلور ، کاخی  مجلل و باشکوه میباشد که در  مركز شهر بنگلور واقع شده است . این کاخ در سال 1880 با هزينه يك ميليون روپيه در زميني به مساحت 45000 فوت مربع ساخته شد. اين ساختمان 110 ساله يكي از جاذبه های گردشگري شهر بنگلور و دیدنی های هند بشمار میرود.



:: برچسب‌ها: تبادل لینک اتوماتیک , تبادل لینک هوشمند , تبادل لینک , اتوماتیک , تبادل لینک هوشمند ,
:: بازدید از این مطلب : 547
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : یک شنبه 12 مرداد 1393
.

تبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-dfdfgdتبادل لینک رایگانتبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-dfdfgdتبادل لینک رایگانتبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-dfdfgdتبادل لینک رایگان تبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-dfdfgdتبادل لینک رایگان تبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-dfdfgdتبادل لینک رایگانتبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-dfdfgdتبادل لینک رایگانتبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-dfdfgdتبادل لینک رایگان تبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-dfdfgdتبادل لینک رایگان تبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-dfdfgdتبادل لینک رایگان تبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-dfdfgdتبادل لینک رایگان تبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-dfdfgdتبادل لینک رایگان 

تبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-dfdfgdتبادل لینک رایگان

تبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-dfdfgdتبادل لینک رایگان

تبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-dfdfgdتبادل لینک رایگانتبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-dfdfgdتبادل لینک رایگانتبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-dfdfgdتبادل لینک رایگانتبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-dfdfgdتبادل لینک رایگانتبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-dfdfgdتبادل لینک رایگانتبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-dfdfgdتبادل لینک رایگانتبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-dfdfgdتبادل لینک رایگانتبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-dfdfgdتبادل لینک رایگانتبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-dfdfgdتبادل لینک رایگانتبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-dfdfgdتبادل لینک رایگانتبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-dfdfgdتبادل لینک رایگانتبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-dfdfgdتبادل لینک رایگانتبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-dfdfgdتبادل لینک رایگانتبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-dfdfgdتبادل لینک رایگانتبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-dfdfgdتبادل لینک رایگانتبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-dfdfgdتبادل لینک رایگانتبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-dfdfgdتبادل لینک رایگانتبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-dfdfgdتبادل لینک رایگانتبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-dfdfgdتبادل لینک رایگانتبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-dfdfgdتبادل لینک رایگانتبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-dfdfgdتبادل لینک رایگانتبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-dfdfgdتبادل لینک رایگانتبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-dfdfgdتبادل لینک رایگانتبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-dfdfgdتبادل لینک رایگانتبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-dfdfgdتبادل لینک رایگانتبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-dfdfgdتبادل لینک رایگانتبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-dfdfgdتبادل لینک رایگانتبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-dfdfgdتبادل لینک رایگانتبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-dfdfgdتبادل لینک رایگانتبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-dfdfgdتبادل لینک رایگانتبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-dfdfgdتبادل لینک رایگانتبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-dfdfgdتبادل لینک رایگانتبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-dfdfgdتبادل لینک رایگانتبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-dfdfgdتبادل لینک رایگانتبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-dfdfgdتبادل لینک رایگانتبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-dfdfgdتبادل لینک رایگانتبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-dfdfgdتبادل لینک رایگانتبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-dfdfgdتبادل لینک رایگانتبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-dfdfgdتبادل لینک رایگانتبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-dfdfgdتبادل لینک رایگانتبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-dfdfgdتبادل لینک رایگانتبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-dfdfgdتبادل لینک رایگانتبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-dfdfgdتبادل لینک رایگانتبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-dfdfgdتبادل لینک رایگانتبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-dfdfgdتبادل لینک رایگانتبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-dfdfgdتبادل لینک رایگانتبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-dfdfgdتبادل لینک رایگانتبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-dfdfgdتبادل لینک رایگانتبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-dfdfgdتبادل لینک رایگانتبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-dfdfgdتبادل لینک رایگان



:: برچسب‌ها: تبادل لینک اتوماتیک , تبادل لینک هوشمند , تبادل لینک , اتوماتیک , تبادل لینک هوشمند ,
:: بازدید از این مطلب : 559
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : پنج شنبه 9 مرداد 1393
.


:: بازدید از این مطلب : 571
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : چهار شنبه 8 مرداد 1393
.

تبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-تبادل لینک رایگان

تبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-تبادل لینک رایگانتبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-تبادل لینک رایگانتبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-تبادل لینک رایگانتبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-تبادل لینک رایگانتبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-تبادل لینک رایگانتبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-تبادل لینک رایگانتبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-تبادل لینک رایگانتبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-تبادل لینک رایگانتبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-تبادل لینک رایگانتبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-تبادل لینک رایگانتبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-تبادل لینک رایگانتبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-تبادل لینک رایگانتبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-تبادل لینک رایگانتبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-تبادل لینک رایگانتبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-تبادل لینک رایگان

تبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-تبادل لینک رایگانتبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-تبادل لینک رایگانتبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-تبادل لینک رایگانتبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-تبادل لینک رایگان

تبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-تبادل لینک رایگانتبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-تبادل لینک رایگانتبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-تبادل لینک رایگانتبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-تبادل لینک رایگان



:: برچسب‌ها: تبادل لینک اتوماتیک , تبادل لینک هوشمند , تبادل لینک , اتوماتیک , تبادل لینک هوشمند ,
:: بازدید از این مطلب : 566
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : چهار شنبه 8 مرداد 1393
.

تبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-تبادل لینک رایگان

مقایسه همسر با دیگران, مقایسه, مقایسه همسر, همسرداری موفق, همسرداری, همسر, زندگی مشترک, مرد و زن, مرد, زن, شوهر, زنان, رازهای همسرداری موفق, رازهای همسرداری, خانواده سبز, آموزش خانواده, مجله اینترنتی, مجله اینترنتی آموزش خانواده, مجله اینترنتی خانواده, اعضای خانواده, خانواده, مبانی روانشناسی, روانشناسی, مقایسه کردن

تبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-تبادل لینک رایگان

تبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-تبادل لینک رایگان



:: برچسب‌ها: تبادل لینک اتوماتیک , تبادل لینک هوشمند , تبادل لینک , اتوماتیک , تبادل لینک هوشمند ,
:: بازدید از این مطلب : 568
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : دو شنبه 6 مرداد 1393
.

تبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-تبادل لینک رایگان


یکی از راههای افزایش بازدید سایت ها و وبلاگ ها تبادل لینک با سایر وب سایت ها و یا وبلاگها می باشد.پس برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مهکام مجله اینترنتی آموزش خانواده و آدرس www.mehcom.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

چگونه تبادل لینک کنیم ؟

برای این کار لازم است که شما قسمتی را که در کادر زرد رنگ نوشته شده است را در قسمتی از وب سایت یا وبلاگتان کپی کنید. بدیهی است که می توانید در یک مطلب یا پست در صفحه اول وبلاگتان کپی کنید .

بعد از این کار شما می توانید عنوان و آدرس وبلاگ یا وبسایت خودتان را در قسمت مشخص شده سایت ما وارد کنید تا تبادل لینک اتوماتیک انجام شود.

تبادل لینک رایگان

تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک سریع



:: برچسب‌ها: تبادل لینک اتوماتیک , تبادل لینک هوشمند , تبادل لینک , اتوماتیک , تبادل لینک هوشمند ,
:: بازدید از این مطلب : 640
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : شنبه 4 مرداد 1393
.

تبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-تبادل لینک رایگان

مقایسه همسر با دیگران, مقایسه, مقایسه همسر, همسرداری موفق, همسرداری, همسر, زندگی مشترک, مرد و زن, مرد, زن, شوهر, زنان, رازهای همسرداری موفق, رازهای همسرداری, خانواده سبز, آموزش خانواده, مجله اینترنتی, مجله اینترنتی آموزش خانواده, مجله اینترنتی خانواده, اعضای خانواده, خانواده, مبانی روانشناسی, روانشناسی, مقایسه کردن

تبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-تبادل لینک رایگان

تبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-تبادل لینک رایگان



:: برچسب‌ها: تبادل لینک اتوماتیک , تبادل لینک هوشمند , تبادل لینک , اتوماتیک , تبادل لینک هوشمند ,
:: بازدید از این مطلب : 631
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : شنبه 4 مرداد 1393
.

تبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک رایگان


پنج شنبه 2 مرداد 1393برچسب:,

:: 23:10 :: نويسنده : مح♥مد

مرا اینگونه باور کن؟؟؟؟؟؟؟؟؟

کمی تنها!کمی بیکس!کمی از یاد رفته!خداهم ترک ما کرده !خدا دیگر کجا رفت؟

نمی دونم مرا ایا گناهی هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

که شایدهم بهجرمان>>>>>غریبی وجدایی هست
نظرات (0)
 -تبادل لینک هوشمند
چهار شنبه 1 مرداد 1393برچسب:,

:: 21:24 :: نويسنده : مح♥مد

لالا لالا که قلبم زیرو رو شد که دست عاشق پیش تو رو شد که بازم این دلم دیوونگی کرد که این دیونه با عشق زندگی کرد ......

به خواب ای گل که درد درمونی نگیری ؟

بغض از نامهربونی نگیری .......

لالا لالا لالا لالا
نظرات (0)
 
چرااااااااا
چهار شنبه 1 مرداد 1393برچسب:,

:: 20:36 :: نويسنده : مح♥مد

چرا وقتی یکی رو دوست داری  دوستت نداره ؟

چرا وقتی میفهمه عاشق شدی خودشو  ی جورایی میگیره .وخودشو ازت دور می کنه ؟

وقتی اعتراض می کنی به بی تفاهم بودنش عصبی می شه می گه سخت در اشتباهی ومیگه فعلا بای بعد با هم می حرفیم فعلا کار دارم .

چرا وقتی ارزوی با اون بودن رو داری همش واست کلاس می زاره ههههه دنیا همینه .

کسی رو که دوستش داری همیشه بازنده ای های فلانیا.........عشق اما پاکه.......عشق ما بی شیله پیله هستش... یک روزی میاد که ما دیگه نیستیم

 کسی میاد تو زندگیت که هیچوقت با دوست دارم گفتنش خوشحالت نمی کنه اون موقعزیاد دوست دارم گفنتایی ما می افتین و میفهمیکه عاشقه واقعی بود

.اره اینجوریاست دنیا اینجوری جا افتاده پس سعی کنید کسی که دوستتون داره از هر چیش واستون مایه میذاره رو کوچیک نکنید چون قلبی که شکست  دیگه شکسته.......

دلی که بریده دیگه بریده .......
نظرات (0)
 

تبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-


روز مرگم
پنج شنبه 28 فروردين 1393برچسب:,

:: 13:59 :: نويسنده : مح♥مد

روزی که مردم تابوتم را سیاه کنید تا همه بدانند سیاه بخت بودم...............رو یه سینه ام تکه یخی بگذارد تا به جای معشوقم برایم گریه کند...........چشمانم را باز بگذارید تا همه بدانند چشم انتظار معشوقم بودم............و در اخر دستانم را ببندید تا همه بدانند خواستم و لی نتوانستم.......... حاصل عشق مترسک به کلاغ مرگه یک مزرعه بود .
تبادل لینک هوشمند-تبادل لینک رایگان

تبادل لینک -تبادل لینک اتوماتیک-تبادل لینک هوشمند-تبادل لینک رایگان



:: بازدید از این مطلب : 752
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : جمعه 3 مرداد 1393
.

تعداد صفحات : 5
صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد


نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی